Başarılı bir üretim operasyonunu yönetmek, çok sayıda faktöre bağlıdır. Birden fazla rolde uzman olmayı gerektirir. Üretim işini daha iyi kurmak ve kârlılığı en üst düzeye çıkarmak isteyen üreticiler için aşağıdaki 6 üretim iş geliştirme ipucuna göz atın.
1. Kitlenizin Ne İstediğini Bilin
İşinizi geliştirmek için müşterinizin kim olduğunu ve ne istediğini anlamanız gerekir. En başarılı fason üreticiler, müşterileriyle o kadar iyi uyum içindedirler ki, günlük operasyonların bir uzantısı ve ayrılmaz bir parçasıdırlar. Yüksek kazançlı üreticiler, hedef kitlelerini anlar ve kitlelerinin satın alacağı ürünleri tahmin edebilirler. Bunu en iyi yüz yüze görüşmelerle yapabilirsiniz. Yeni iş alanlarına genişlemeyi keşfetmek için anketler, pazar araştırması ve veri analizi kullanın.
2. Rakiplerinizin Ne Yaptığını Araştırın
NASCAR sürücüleri birinci sırada olsalar bile etraflarına bakmaya devam ederler. Rakiplerinizin pazarda ne yaptığını bilmeniz gerekir. Rakiplerinizin ne yaptığını araştırmazsanız, hızla bir hamle yapabilir ve pazardaki payınızı alabilirler. Son birkaç yılda üretim, daha da dinamik ve zorlu hale geldi. Pazarınıza uyum sağlamak için elinizden gelen her şeyi yapın.
3. Kendinizi Konu Uzmanı Yapın
Kendinizi pazarda bir konu uzmanı olarak konumlandırmaya çalışın. Bazı şirketler, belirli şeyleri iyi yapma konusunda bir üne sahiptir. Fason üretim alanında bile, markanız belirli bir niş için en iyi üretim değerini sağlayabilir. Çevrimiçi bir dijital bilgi öncülü oluşturmak ve sürdürmek, bilgi paylaşmak ve sektörünüzdeki uzmanlığın gözdesi olarak itibarınızı oluşturmak için harika bir yoldur.
4. Kurum İçinde Yapılanları En Üst Düzeye Çıkarın
Dış kaynak kullanımı, kâr marjını tüketmenin hızlı bir yoludur. Başarılı bir üretici, şirket içinde yapabileceklerinin en fazlasını yapacaktır. Günümüzün denizaşırı nakliye zorlukları ve bileşen kıtlığı ile bu strateji artık her zamankinden daha önemli! Rolex gibi bir üretim şirketi için parçaları şirket içinde yapmak, her şeyin katı standartlara uygun olmasını sağlayabilir. Ayrıca, fiyatlar ve geri dönüş süreleri en aza indirilir. Rakamları inceleyin ve gerçek üretim maliyetini belirleyin, ardından sürecinizi şirket içi bir operasyona çevirerek uzun vadede ne kadar tasarruf edebileceğinizi öğrenin.
5. Sürekli Yenilik Yapın
Piyasayı bozanlar genellikle bir dizi yenilikle kendilerine bir isim yaparlar. Örneğin Apple'ı ele alalım. Zaman zaman, inovasyonları şirketleri için büyük ödeme günlerine yol açtı.
Alanınızdaki yenilik, hizmet verdiğiniz pazara özel olacaktır. Birkaç farklı şekilde yenilik yapabilirsiniz:
Üretim sürecinin güncellenmesi
Yeni tasarım araçlarının uygulanması
Ürününüzün tasarımını iyileştirme
Yeni bir ürün tanıtımı
6. Dijitalleştirmeye Rağmen Operasyonunuzu Optimize Edin
Üretim süreçlerinin dijital dönüşümü ve Akıllı Fabrikalar hakkında bilgi almak için buraya tıklayın.
Çözüm
Bu 6 üretim iş geliştirme ipucu, sektörünüz veya operasyonunuzun büyüklüğü ne olursa olsun, etkin bir şekilde rekabet etmenize ve pazar payınızı genişletmenize yardımcı olacaktır.
Comentários