top of page

ERP Yazılımı SSS:
100'den fazla yanıt

Abas ERP veya ERP sisteminin nasıl seçileceği veya ERP implementasyon süreciyle ilgili ayrıntılar gibi ilgili ERP yazılımı konuları hakkında sorularınız mı var? O zaman doğru yerdesiniz! Abas ERP, ERP yazılımı, iş zekâsı, proje yönetimi, donanım/güvenlik ve çok daha fazlası dahil olmak üzere ERP’nin tüm yönleriyle ilgili konularda size en iyi bilgileri sağlamak için bu ERP SSS’sini oluşturduk.

erp-faq-en.png
  • Devam eden eğitim kurslarınız var mı?
    Abas Akademi, hem yeni hem de deneyimli Abas ERP kullanıcıları için finans, teknik / geliştirme, lojistik ve mobil uygulamalar gibi konuları kapsayan uygulamalı eğitim sunar. Abas eğitim kursları, müşterilerimiz tarafından alınan geri bildirimlere istinaden sürekli geliştirilmektedir. Konferanslar ve sunum tarzı eğitimler, uygulamalı atölye çalışmaları ve ayrıca çevrim içi eğitim ve web seminerleri sunarak farklı öğrenme tarzlarını barındırıyoruz. Abas ayrıca, Abas ERP anlayışlarını en üst düzeye çıkarabilmeleri için Abas kullanıcılarına eğitim oturumları sırasında ve sonrasında başvurmaları için eğitim belgeleri sağlar. Eğitim belgeleri ayrıca belirli görevlerin nasıl tamamlanacağına ilişkin adım adım yönergeler sunan resimler içerir.
  • Sektörüm için referanslarınız var mı?
    Abas web sitesinde, makine, elektronik, otomotiv, metal, medikal, plastik ve daha fazlası olmak üzere çeşitli sektörlerden çok sayıda referans bulabilirsiniz. Abas, çok çeşitli endüstrilerde 40 yılı aşkın deneyime ve bu deneyimle gelen en iyi uygulama bilgisine sahiptir. Bu nedenle Abas, sektörünüzün özel gereksinimlerini ve ihtiyaç duyduğunuz çözümleri anlar. Referanslarımıza Abas ERP referansları sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
  • Yazılım nasıl lisanslanır?
    Abas, eşzamanlı kullanıcı tarafından lisanslanmıştır. Tam lisanslama ve fiyat bilgisi için lütfen şuradan bir Abas satış ekibi üyesiyle iletişime geçin.
  • Abas'ın sunduğu avantajlar nelerdir?
    Abas ERP, her benzersiz şirketin özel ihtiyaçlarına uyacak şekilde kolayca özelleştirilebilen modern, esnek bir ERP çözümüdür. Abas, tüm özelleştirmeleri korurken yeni sürümlere yükseltme yeteneği verir. Onu uzun vadede sürdürülebilir kılan birçok avantajı vardır. Abas ERP ayrıca, kullanıcıların hareket halindeyken, hatta çevrim dışıyken bile önemli verilere erişebilmeleri için çeşitli mobil uygulamalar sunar. Temel ERP işlevlerinin ötesinde İş Zekâsı, APS, Belge Yönetimi ve Proje Yönetimi gibi uygulamalar iş performansını daha da hızlandırır.
  • Bir danışmanlık gününün maliyeti nedir?
    Danışmanlık süresini fiyatlandırmamızın çeşitli yolları vardır ve Abas ekibiniz projeniz için en iyi seçeneği bulmak için sizinle birlikte çalışacaktır.
  • Abas ekonomik olarak güvenli bir ortak mı?
    Evet. 1980 yılında şirketin kuruluşundan bu yana, finansal sürdürülebilirlik yol gösterici bir ilke olmanın ötesinde, aynı zamanda temel şirket değerlerimizden biridir. Sağlıklı, uzun vadeli şirket gelişimi ve büyümesini sürdürüyoruz. Sürdürülebilirlik, teknolojimizin gelişmesinde de bir kriterdir. Abas bağımsız ve çalışanların sahip olduğu bir şirket olduğu için uzun vadeli ürün uygulanabilirliği elde edebiliyoruz. Yönetim kurulumuzda kurumsal yatırımcı yok. 10 yılı aşkın bir süredir Abas, %67'den az olmayan bir özkaynak oranı ile yıllık ortalama %15'lik bir büyümeye sahiptir.
  • Neden Abas'ı seçmelisiniz?
    Bir yazılım sağlayıcı seçerken, -istatistiksel olarak- belirleyici faktörün ne olacağını biliyor musunuz? İnsanlar. Ya da daha spesifik olarak, içgüdüleriniz. Spesifik iş süreçlerinizi kim anlar ve bunları işinizin rekabet avantajı kazanacağı şekilde geliştirebilir mi? Müşterilerimiz, kendilerini destekleyecekleri, mümkün olan en iyi çözümleri ortaya çıkaracakları ve işletmelerinin büyümesine yardımcı olacaklarına güvendikleri için Abas'ı tercih ediyor.
  • Abas'ın kaç müşterisi var?
    Abas'ın 29 ülkede 4.000'den fazla müşterisi var. Dünya çapında yaklaşık 120.000 kullanıcı Abas ERP ile başarıya ulaştı. Bu müşterilerin yaklaşık 350'si 15 yılı aşkın bir süredir Abas ERP yazılımını kullanıyor. %92 müşteri sadakat oranına sahip olduğumuzu söylemekten gurur duyuyoruz. Birçok Abas müşterisi, pazar segmentlerinde küresel lider olan orta ölçekli işletmeler olan gizli şampiyonlardır.
  • Abas uluslararası bir şirket mi?
    Abas, dünya çapında orta ölçekli işletmeler için lider bir ERP yazılım sağlayıcısıdır. Almanya, Karlsruhe'deki genel merkezimizde ve Virginia'daki teknoloji laboratuvarımızda, 400'e yakın BT uzmanı, şu anda dünya çapında 4.000'den fazla müşteri tarafından kullanılan son teknoloji yazılımı geliştiriyor. Müşterilerimize olan bağlılığımız ve ürünlerimizin kalitesi, uluslararası anketlerde en yüksek müşteri memnuniyeti derecelendirmeleriyle tutarlı bir şekilde onaylanmaktadır. Bugün Abas grubu 27 ülkede 64 lokasyonda 1.100'den fazla ekip üyesi ile temsil edilmektedir.
  • Özelleştirmeler mümkün mü?
    Abas ERP, özelleştirmeler yapmanızı sağlayarak şirketinizin özel iş ihtiyaçlarını karşılayan bir çözümdür. Abas ERP yazılımı, bir şirketin istediği kadar çok veya az özelleştirilebilir ve uygulamadan sonra ince ayar yapılabilir. Abas ERP'nin altyapısı üç izole katmanda tasarlandığından, kullanıcılar tüm özelleştirmelerini eksiksiz bir şekilde korurken sistemlerini yükseltebilirler. Abas ERP'nin esnekliği, kullanıma hazır bir çözümle karşılanamayan özel iş gereksinimleri olan özel üretim için idealdir. Abas ERP yazılımı, gelişen iş trendlerine son derece uyarlanabilir olup, işiniz büyüdükçe çözümün değişmesine ve büyümesine olanak tanır.
  • Abas ERP'yi kendimiz kurmamız mümkün müdür?
    Bir ERP sisteminin karmaşıklığı nedeniyle, müşterilerin Abas'ı kendilerinin kurmasına izin vermiyoruz. Uygulamanın ön koşulu, şirketin tüm iş süreçlerinin analizi ile birlikte mevcut süreçlerden hangisinin muhafaza edilmesi veya değiştirilmesi gerektiğine ilişkin bir değerlendirmedir. Yeni tanımlanan iş süreçleri daha sonra ERP yazılımında haritalanır ve bu sayede gerekli tüm verilerin sisteme adapte edilmesi gerekir. Yoğun bir test aşamasından sonra sistem devreye girer. Müşteri çalışanlarının yanı sıra satış ve uygulama ekiplerinin nitelikleri, sorunsuz bir uygulamanın sağlanması için esastır. Yazılım, proje yönetimi ve müşteri hizmetleri açısından mümkün olan en yüksek kalite standartlarını garanti etmenin en iyi yolu budur. Kullanıcılarımızın memnuniyetini taahhüt ediyoruz.
  • Abas ERP hangi işletim sistemi üzerinde çalışıyor?
    Abas ERP, sunucu işletim sistemi olarak Linux kullanır. Abas ERP'nin son kullanıcıları, yazılıma Windows tabanlı bir bilgisayardan veya çok çeşitli mobil cihazlardan erişir. Yeni Abas Web istemcisi, kullanıcıların internet bağlantısı olan bir tarayıcı aracılığıyla herhangi bir bilgisayar veya cihazdan yazılıma erişmesine olanak tanıyacak.
  • Abas ERP'nin maliyeti nedir?
    Abas ERP uygulama maliyetleri, kullanıcı sayısına, iş süreçlerinin karmaşıklığına ve veri geçişine bağlı olduğundan büyük ölçüde değişebilir. Maliyetler ayrıca istenen işlevlerden ve gerekli ayarlamalardan etkilenir.
  • Yükseltmeler mümkün mü?
    Evet ve bu Abas ERP'nin gücüdür. Abas ERP, uygulama sonrasında sorunsuz ve kolay yükseltmelere olanak tanıyan uzun vadeli bir çözüm olarak tasarlanmıştır. Abas ERP'nin kullanıcılara sunulan her yeni sürümü için, Abas, kullanıcılara tamamen yeni ve geliştirilmiş bir sistem sağlamak için ERP kodunun bir kısmını yeniden yazar. Yazılım, bir kullanıcının tüm özelleştirmelerini tutan bir dış katman, bir iç iş katmanı ve ana merkez olarak veri tabanı dahil olmak üzere üç ana katmana ayrılmıştır. Bu, diğerlerini etkilemeden katmanın bir bölümünü yükseltmeyi kolaylaştırır, böylece kullanıcılar sistemlerini yükseltmeye devam ederken özelleştirmelerini koruyabilirler.
  • Abas ERP altyapısı nasıl kurulur?
    Abas ERP'nin özelleştirmelerinizi sistemin iş ve veri tabanı katmanlarından ayıran çok katmanlı mimarisi, yazılımın eski sürümlerinden sorunsuz yükseltmelere olanak tanır. Bağımsız bileşenler, önceden geliştirilmiş özel programları, ekranları ve raporları yeniden yazma ihtiyacını ortadan kaldırır. Yazılım, her biri belirli bir işleve hizmet eden beş katmanla çalışır: Veri tabanı katmanı: Güvenli veri depolama İş katmanı: Temel ERP işlevselliği Özelleştirme katmanı: Özelleştirmeden sonra bile Abas'ı yükseltmenize olanak tanır Sunum katmanı: Verilerinizin özel bir görünümünü yönetir Web hizmetleri katmanı: Abas'ı üçüncü şahıs hizmetlerine ve uygulamalarına bağlar
  • Yazılımı aylık olarak kiralamak mümkün müdür?
    Müşteriler, Abas ERP satın alma veya aylık SaaS dağıtım seçeneğine abone olma seçeneğine sahiptir. Sizin için doğru çözümü bulmak için lütfen bizimle iletişime geçin. Ayrıca, Abas bir dizi farklı finansman seçeneği sunar.
  • Abas ERP yükseltmelerinde özel olan nedir?
    Abas ERP yazılımı benzersizdir çünkü yazılımda ne kadar çok özelleştirme yapmış olursanız olun yükseltmeler gerçekleştirebilirsiniz. Bu, müşterilerin gelecekte yeni trendlerin gerisinde kalma endişesi duymadan yazılımı tam ihtiyaçlarına uyacak şekilde tasarlamalarını kolaylaştırır. Abas ERP, özelleştirmeler için bir dış katman, bir iç iş katmanı ve veri tabanı için bir ana merkezden oluşan katmanlı bir yapıda tasarlanmıştır. Özelleştirmeleri Abas ERP'nin iş işlevlerinden ayrı tutmak, sorunsuz ve kolay geçişlerin gerçekleşmesini sağlar, böylece özelleştirmelerinizin gerçekleştirileceği konusunda endişelenmenize gerek kalmadan yükseltmeler yapabilirsiniz.
  • Abas ERP yazılımı kimler için tasarlanmıştır?
    Abas ERP, özel imalat, otomotiv, elektronik, metal imalatı, endüstriyel makine, medikal ve seri üretim, dağıtım, proses ve plastik dahil olmak üzere çeşitli farklı sektörlerdeki orta ölçekli işletmeler için tasarlanmıştır. Benzersiz iş operasyonları gereksinimlerine sahip şirketler, yazılımımız benzersiz gereksinimleri karşılayabildiği ve farklı ve sürekli değişen ortamlara uyum sağlayabildiği için Abas ERP gibi bir çözüm arıyor olabilir. Sektörden bağımsız olarak yazılımımız, süreçlerini optimize etmek ve en büyük potansiyellerine ulaşmalarını sağlamak isteyen işletmeler için tasarlanmıştır.
  • Abas ERP'nin demosunu nasıl görebilirim?
    Abas ERP demo videosu, Abas'ı çalışırken gösteriyor! Abas ERP'nin üretim, tedarik ve dağıtım gibi farklı sektörlerde operasyonları kolaylaştırmaya, verimliliği artırmaya ve maliyetleri düşürmeye nasıl yardımcı olduğunu öğrenin. Abas ERP demo videosu ayrıca Abas ERP'nin kullanıcılarını yönetim, üretim, satın alma, finans gibi çeşitli çalışma alanlarında nasıl desteklediğini gösterir. Abas ERP'nin günlük iş zorluklarınızla başa çıkmanıza nasıl yardımcı olduğuna bir göz atın. Abas ERP Demo Videolarını izlemek için buraya tıklayın. Demo Talebi formunu kullanarak demo talep edebilir ya da bizimle iletişime geçebilirsiniz.
  • Hangi veri tabanı kullanılıyor?
    Abas kendi açık, nesne yönelimli veri tabanını kullanır. Abas'ın veri tabanıyla, verilerin %100'üne sahip olursunuz. Abas ayrıca üçüncü taraf Microsoft SQL veri tabanıyla bağlantı kurma yeteneğine de sahiptir.
  • Daha sonraki bir tarihte yeni kullanıcılar ekleyebilir miyiz?
    Evet, Abas ERP ile daha sonraki bir tarihte kullanıcı ekleyebilirsiniz. Orijinal sözleşmede, belirli sayıda kullanıcı ve daha sonraki bir tarihte eklenen ek kullanıcı başına üzerinde anlaşılan bir fiyat vardır. Bu konudaki diğer birçok sistemin aksine Abas ERP esnektir ve tamamen ölçeklenebilirdir. ERP sistemi, şirket yapınıza uyacak şekilde ayarlanır. Ek lisanslar herhangi bir zamanda eklenebilir. Abas'a güvenen şirketler, sistemi geride bırakmadan büyüyüp gelişebilir.
  • Toplam Değişim Maliyetinin (TTK) anlamı nedir?
    Analistler, şirketlerin ERP projelerine hazırlanırken yalnızca uygulama ve bakım ücretlerini karşılaştırdığını bildiriyor. Bu yaklaşım, ERP'deki en büyük maliyet faktörünü ihmal ettiği için tehlikeli bir şekilde yetersiz kalıyor: Değişim. Kuruluşlar, ERP çözümlerini değerlendirirken, uzun vadede iş ihtiyaçlarını karşılamak için ERP sisteminde değişiklik yapmanın maliyetini ölçen Toplam Değişim Maliyetini (TCC) dahil etmelidir. Toplam Değişim Maliyeti de dahil olmak üzere tüm maliyetlerin bütünsel bir görünümünü uygularken, Abas ERP eşsizdir. Esnek teknolojimiz ve uygulama yöntemimiz, modifikasyonlar ve konfigürasyonlar için bakım maliyetlerini azaltır ve tüm maliyetlerin şeffaf olmasını ve yıllar öncesinden hesaplanabilmesini sağlar.
  • Abas ürün portföyü nedir?
    Abas ERP insanları ihtiyaç duydukları bilgilere, ihtiyaç duydukları yerde ve zamanda bağlayarak işinizin daha fazlasını yapmanıza yardımcı olur. Müşteri ilişkileri yönetiminden tedarik zinciri optimizasyonuna, sipariş takibinden finansal raporlamaya kadar siz ve ekibiniz, işinizin devam etmesini ve büyümesini sağlayan süreçlerin ve bilgilerin kontrolünü elinize alabilirsiniz. Abas ERP, katma değer zincirindeki tüm alanları en iyi şekilde destekler. Temel ERP işlevlerinin ötesinde BI, APS, Belge Yönetimi ve Proje Yönetimi gibi uygulamalar iş performansını daha da hızlandırır. Hareket halindeyken ERP verilerine erişim sağlayan mobil uygulamalar, çok çeşitli B2B ve B2C web mağazalarını ve ayrıca CAD/PDM/PLM sistemlerini entegre etmenize yardımcı olacak standartlaştırılmış arayüzler Abas ürün portföyünü tamamlar. Tüm ürün portföyümüz, web sitemizin Ürünler bölümünde çevrim içi olarak mevcuttur.
  • Bir ERP sisteminin yatırım getirisi potansiyeli nedir?
    Mümkün olan en hızlı yatırım getirisini sağlamak için 40 yılı aşkın proje deneyimine dayanan kanıtlanmış bir uygulama yöntemi geliştirdik. Avantajlarınız: Sorunsuz ve verimli uygulama Daha kısa uygulama süresi Maliyet görünürlüğü ve bütçe uyumu Daha hızlı yatırım getirisi (ROI)
  • Kurumsal Kaynak Planlaması (ERP) nedir?
    Kurumsal Kaynak Planlaması (ERP), bir organizasyonun işini yönetmek ve teknoloji, hizmetler, finans, üretim ve insan kaynakları ile ilgili birçok arka ofis işlevini otomatikleştirmek için entegre uygulamalardan oluşan bir sistem kullanmasına izin veren bir iş süreci yönetimi yazılımıdır. ERP yazılımı, ürün planlama, geliştirme, üretim, satış ve pazarlama dahil olmak üzere bir operasyonun tüm yönlerini entegre eder.
  • ERP'nin MRP'den farkı nedir?
    ERP Yazılımı, Kurumsal Kaynak Planlaması anlamına gelir ve bir kuruluş içindeki kaynakları, bilgileri ve süreçleri koordine etmek için tasarlanmış bir bilgi sistemidir. İşletme içindeki her departmana arayüzler ve bilgi sağlayan ortak bir veri tabanından oluşur. MRP – Malzeme İhtiyaç Planlaması (MRP) veya Üretim Kaynak Planlaması (MRP II) - ERP'nin öncülüdür ve üretim süreçlerini yönetmek için kullanılan bir üretim planlama, çizelgeleme ve envanter kontrol sistemidir.
  • ERP bir şirketin iş performansını nasıl iyileştirebilir?
    ERP, kaynakları planlamanın ve üretkenliği optimize etmenin en verimli yolunu geliştirerek bir şirketin iş performansını iyileştirebilir. ERP'nin bunu nasıl yaptığına bir örnek, iş süreçlerini kolaylaştıran, çalışan performansını dikkatle izleyen ve sonuçları analiz eden iş akışlarını kullanmaktır. Bu, işletme sahiplerine veri görünürlüğü sağlayarak süreçlerinin hangi bölümlerinin en verimli olduğunu ve hangilerinin iyileştirilmesi gerektiğini görmelerini sağlar. ERP aynı zamanda kullanıcıların müşterilerine ve tedarikçilerine veri görünürlüğü sunarak, onların verileri gerçek zamanlı olarak görmelerine olanak tanır.
  • Bir ERP çözümünün en yaygın modülleri nelerdir?
    Bir ERP sistemi mümkün olduğu kadar çok iş sürecini kapsamalıdır. Yalıtılmış çözümlerin aksine, yüksek düzeyde entegre edilmiş bir ERP sistemi, işletme çapında kaynak yönetimine olanak tanır. İletişim akışı iyileştirilir ve şirket içi iş birliği daha verimli organize edilebilir. ERP yazılımının tipik işlev alanları arasında malzeme yönetimi (tedarik, depo yönetimi, çizelgeleme), üretim planlama ve kontrol, finansal muhasebe ve faturalandırma, maliyet muhasebesi, kontrol, satın alma/satış ve pazarlama, ana dosya yönetimi, ürün veri yönetimi ve belge yönetimi yer alır. Daha fazla bilgi için Abas ERP sayfasını inceleyebilirsiniz.
  • En iyi ERP sistemi nedir?
    En iyi ERP sistemi, şirketinize en uygun sistemdir! Ancak bunun hangi çözüm olduğu birçok faktöre bağlıdır: Özellikle özel gereksinimleriniz, sektörünüz ve iş modeliniz. Her durumda, yazılımın esnek ve sürdürülebilir olduğundan emin olmanız gerekir, böylece ortaya çıkan yeni gereksinimleri belirleyebilirsiniz. ERP sisteminin işlevlerinin ötesinde, güvenilir bir iş birliği başarının anahtarı olduğundan, tedarikçi firmanız için de iyi bir eşleşme olmalıdır.
  • ERP yazılımı sadece büyük şirketler için mi?
    ERP yazılımı büyük, küçük ve orta ölçekli şirketler için mükemmeldir. Birçok küçük kuruluş, ERP yazılımının sunabileceği temel işlevlerden sıklıkla yoksun olan QuickBooks veya benzer yazılımları kullanır. Örneğin, tam olarak entegre veya sağlam olmayabilirler ve CRM, üretim, depo yönetimi ve daha fazlası gibi özellikler eksik olabilir. Gerçek bir ERP sistemi, her büyüklükteki şirketi barındırabilir ve iş süreçlerini optimize etmelerine ve iş ve büyüme hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olabilecek çok çeşitli araçlar ve özellikler sunar.
  • Güncel veriler yeni ERP sistemine yüklenebilir mi?
    Mevcut herhangi bir sistemdeki verileri kolayca Abas ERP'ye aktarabilir veya dönüştürebilirsiniz. Abas USA, verileri bir excel veya CSV dosyası aracılığıyla doğrudan Abas'a kolayca eşlemenizi ve aktarmanızı sağlayan ve önceki sisteminizden geçişi daha hızlı ve kolay hale getiren bir içe aktarım aracı tasarladı.
  • Bir ERP Sistemi, birden çok şirket, birden çok bölüm veya birden çok fabrikaya sahip işletmeleri nasıl destekler?
    Günümüzde şirketler, ister bir şehirde ister tüm kıtada çeşitli faaliyet merkezleri olsun, genellikle coğrafi olarak dağılmıştır. Abas ile birden fazla şirket arasında finansal işlemler ve raporlar oluşturabilir ve yönetebilirsiniz. Sadece tek bir veri tabanında işlemleri işleyebilir, kapanışları gerçekleştirebilir ve bireysel şirketler için raporlar veya tüm şirketler grubu için konsolide edilmiş raporlar oluşturabilirsiniz. Abas ayrıca, gerekli raporları oluşturabilmeniz için şirket bölümlerini ve organizasyonunuzdaki şirketleri ve ülkeleri bağlamanıza ve analiz etmenize yardımcı olur.
  • ERP ve CRM arasındaki fark nedir?
    Bir CRM ve bir ERP sisteminin işlevleri birbiriyle güçlü bir şekilde bağlantılıdır, ancak farklılıklar vardır. ERP şimdiki zamandaki eylemlere, CRM ise gelecekteki eylemlere odaklanır. Örneğin ERP, bir müşterinin ne satın aldığını ve malların ne zaman ödendiğini kaydeder. Öte yandan CRM, yeni müşteriler kazanmaya ve onları şirkete bağlamaya odaklanır. Önemli olan, sürekli veri alışverişini garanti eden ERP ve CRM arasındaki bağlantıdır.
  • ERP seçim sürecine kimler dahil edilmelidir?
    ERP seçim süreci, önemli aşamaların her birinde şirketinizden birkaç kişiyi içermelidir. Bir ERP proje yöneticisi tüm süreci denetlemeli ve her aşamada yer almalıdır. Ek olarak: Giriş aşaması BT Direktörünüzü içermelidir. Genel bakış demosu için, finans veya lojistik gibi önemli ERP kullanıcılarını da dahil etmelisiniz. Keşif aşamasında, CFO'nuzu ve COO'yu dahil etmek isteyeceksiniz. Çalıştay aşaması, tüm kilit paydaşlarınızı içermelidir. Teklif inceleme aşamasının yanı sıra referansların değerlendirilmesi ve takibi için çoğu kuruluş CFO ve CEO'larını içerir. Son olarak, karar için çoğu şirket yönetim ekibine güveniyor.
  • Resmi demodan önce ERP sisteminizi görebilir miyim?
    Abas Türkiye You Tube kanalında çeşitli demo videoları izleyebilirsiniz. Ayrıca Abas ERP demo talebinizi bize iletebilirsiniz.
  • ERP yazılımının gizli maliyetleri nelerdir?
    Abas ERP yazılımının hiçbir gizli maliyeti yoktur. Masraflar satış sürecinde yazılı olarak açık bir şekilde açıklanacaktır. Genel yazılım için tek seferlik bir maliyet, uygulama aşamasında devam eden bir uygulama maliyeti ve genel bir destek ücreti vardır. Diğer ücretler, Abas uygulamanızda oluşturulması gereken belirli alanlar gibi gerçekleştirmemizi istediğiniz özelleştirmeleri içerir. Analistler, şirketlerin ERP projelerine hazırlanırken çok sık yalnızca uygulama ve bakım ücretlerini karşılaştırdığını bildiriyor. Ancak bu yaklaşım, ERP'deki en büyük maliyet etkeni olan Değişimi göz ardı ettiği için tehlikeli bir şekilde yetersiz kalıyor. ERP sağlayıcılarını değerlendirirken, uzun vadede iş ihtiyaçlarını karşılamak için ERP sisteminde değişiklik yapmanın maliyetini ölçen Toplam Değişim Maliyetini (TCC) dahil etmek akıllıca olur. Toplam Değişim Maliyeti de dahil olmak üzere tüm maliyetlerin bütünsel bir görünümünü uygularken, Abas ERP ile elde ettiğiniz değer rakipsizdir. Esnek teknolojimiz ve uygulama stratejimiz bakım, değişiklik ve konfigürasyon ihtiyacını azaltarak tüm maliyetlerin şeffaf olmasını ve yıllar öncesinden hesaplanabilmesini sağlar.
  • Şirketim için doğru ERP sistemi hangisi?
    İşletmeniz için hangi ERP sisteminin doğru olduğu, doğal olarak çok çeşitli faktörlere bağlıdır. Özel gereksinimleriniz nelerdir, iş süreçleriniz nasıl haritalanabilir ve şirketiniz nasıl yapılandırılır? Şirkete ve sektöre özel gereksinimler karşılanabilir mi? ERP sisteminiz ne kadar esnek olursa, gelecekte sürekli değişen gereksinimleri o kadar iyi karşılayabilirsiniz. Şirketiniz büyüyorsa, işinizle birlikte büyüyebilecek ölçeklenebilir bir çözüme ihtiyacınız var. Bu bağlamda sistemin uluslararası ortamlarda çalışabilmesi belirleyici bir kriter olabilir. Hangi ERP sisteminin sizin için doğru olduğuna karar vermek için, proje hedeflerinizi ve karar sürecindeki kilit oyuncuları tanımlayarak başlayın, ardından gereksinimlerinizi toplayın ve önceliklendirin. Bu, tedarikçi değerlendirmesi için bir yönteme karar vermek için iyi bir noktadır. Çoğu şirket, ilk 2-4'e kadar daraltmadan önce ön araştırma yaptıkları 5-10 ERP tedarikçisiyle başlar. Bu tedarikçiler size tam bir yazılım demosu gösterir ve çoğu zaman etkileşimli bir atölye çalışması da yürütür. Bu noktada, teklif aşamasına geçmeye, tedarikçilerin referanslarıyla konuşmaya ve bir karar vermeye hazırsınız. Böyle bir metodoloji izleyerek şirketinize uygun bir ERP sistemi seçeceğinizden emin olursunuz.
  • Seçim süreci için bir kılavuzunuz veya metodolojiniz var mı?
    Evet. Abas ERP, çözümümüzü seçen kullanıcılara Abas ERP'nin doğru seçim olduğuna dair güvence veren bir seçim süreci metodolojisine sahiptir. Seçim süreci, ekibe bir giriş ve kullanıcılara yazılımın nasıl çalıştığına dair bir genel bakış sağlayan bir Abas ERP demosu ile başlar. Bir sonraki adım, Abas'ın şirketiniz ve ERP gereksinimleriniz hakkında bilgi edindiği keşif süreci ve ardından Abas ERP'nin iş hedeflerinize ulaşmanıza nasıl yardımcı olabileceğine dair derinlemesine bir bakışın verildiği bir atölye çalışmasıdır. Sürecin bir sonraki adımı, Abas ERP kullanan diğer şirketlerle etkileşim kurma fırsatı ile birlikte teklif aşamasıdır. Bu adımlar, size Abas ERP'nin kuruluşunuzun ihtiyaçlarına uygun olup olmadığına karar verme fırsatı verir.
  • ERP seçim süreci nedir?
    Şirketiniz büyüdükçe ve daha akıllıca çalışmak istedikçe, genellikle büyük bir sorun ortaya çıkar: sizin için doğru olan bir ERP sistemini nasıl seçeceğiniz. Şirketiniz için doğru ERP sistemini seçmek kesinlikle önemli ve karmaşık bir iştir ve bu sürecin bir parçası olarak dikkatlice düşünülmesi gereken birçok faktör vardır. En önemli hedef, şirketinize ve özel gereksinimlerine uygun bir ERP yazılım sistemi seçmek olmalıdır. Tek bir boyut herkese uymaz ve aksini belirten herhangi bir ERP sağlayıcısından kaçmalısınız. Tipik bir ERP seçim süreci, işletmenizin şu anda nerede olduğunu değerlendirmenize ve hangi alanların iyileştirilebileceğini belirlemenize yardımcı olur, böylece hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olacak doğru ERP çözümünü seçebilirsiniz. Hem bir ERP seçim süreci hem de yeni bir ERP sisteminin uygulanması, insanların işlerini farklı şekilde yapmasını gerektirdiğinden, yalnızca mevcut süreçler için değil, aynı zamanda gelecekteki süreçler için de kullanıcı gereksinimlerini anlamak çok önemlidir. Sadece bugünün büyümesine değil, bundan on yıl sonra oluşabilecek büyümeye de hazır olmanız gerekiyor ve ERP sisteminizin sizinle birlikte büyümesi gerekiyor. ERP sisteminiz için doğru seçimi yapmak işletmenizin operasyonlarını iyileştirecek, veriye dayalı süreçlerin çoğunu otomatikleştirecek ve tüm altyapınızı entegre edecektir. Başarısız bir ERP uygulaması işletmenize çok zarar verebilir. Bu nedenle, deneyimli bir ortak bulmak kadar dikkatli ve iyi düşünülmüş bir yaklaşıma da ihtiyaç vardır. Bir ERP seçim sürecinde sorulması gereken sorular: ERP çözümünün gerçek maliyeti (TCO veya toplam sahip olma maliyeti) ne olacak? Sadece ERP yazılımı değil, destekten eğitime, güncellemelere ve çok daha fazlasına kadar tüm yol boyunca yardım aradığınızı unutmayın. Ne tür bir destek ve eğitim verilecek? Çalışanlarınızın yeni ERP sistemini benimsemesi gerekeceğinden ve bu benimsemeyi sağlamak için desteğe ve eğitime (güvenilir bir sağlayıcıdan) ihtiyacınız olacağından emin olun. ERP çözümü hangi teknolojileri sunar ve etkinleştirir? İşin teknoloji tarafında net olun. Bugünün ve yarının en son teknolojilerinden yararlanmak için yolda entegrasyonlara veya başka bir desteğe ihtiyacınız olabilir. Bir ERP'yi nasıl seçeceğinizi keşfederken, “bize kim yardımcı olabilir?” diye de sormanız gerekir. Cevap, sizi dinleyen, sizi ve ihtiyaçlarınızı tanıyan, tüm tuzakları ve sorunları görmüş, bunları çözen ve sizinki gibi şirketlerin gelişmesine yardımcı olan deneyimli bir ERP sağlayıcısı olmalıdır. Bir ERP sağlayıcısında deneyim, diğer her yerde önemli olduğu şekilde önemlidir.
  • Bir ERP sisteminin işletme maliyetleri neden bu kadar önemlidir?
    Birçok orta ölçekli işletme, yeni BT sistemlerinin satın alma maliyetlerine, işletim maliyetlerinden daha fazla önem vermektedir. Birçoğunun çok geç keşfettiği şey, iş yazılımını seçerken bunun tam tersi olması gerektiğidir. Bu nedenle müşterilerimizin %48'i karar vermeden önce Abas ERP'nin 3-5 yıllık işletim maliyetlerini diğer çözümlerinkilerle karşılaştırmayı tercih etti. Bulduklarından etkilendiler: Dış danışmanlara düşük bağımlılık, mevcut süreçleri uyarlamak için aşırı esneklik ve üretkenlik kaybı olmadan yükseltmeler ve değişiklikleri serbest bırakma, bunların tümü işletme maliyetlerini minimumda tutar.
  • ERP sistemi seçmek zor mu?
    Hangi ERP sisteminin kuruluşunuz için en uygun olduğu kararı hafife alınmamalıdır. Bu, gelecekte işinizi potansiyel olarak yıllarca etkileyecektir. Bir işletme ile ERP sağlayıcısı arasındaki başarılı bir ortaklık onlarca yıl sürebilir. Bu nedenle, seçeneklerinizi değerlendirmek için kapsamlı ve metodik bir süreç kullanmak ve karara doğru ekibi dahil etmek çok önemlidir, böylece şirketinizdeki temel işlevlerin temsil edileceğinden emin olursunuz. İyi haber şu ki, Abas yardım etmek için burada. ERP sistemlerini uygulama konusunda 40 yılı aşkın deneyime sahibiz, bu nedenle nasıl başlayacağınızdan emin değilseniz, değerlendirme kriterlerinizi tanımlamanıza ve seçim sürecinize başlamanıza yardımcı olabiliriz.
  • Bir seçim sürecini başlatmak için en iyi zaman ne zaman?
    ERP yazılımınızın güncelliğini yitirdiğini veya yeni bir ERP sisteminin zamanının geldiğini gösteren bir takım işaretler vardır. Aşağıdaki ifadelerden bazıları geçerliyse, hedeflerinize ve boyutunuza uygun modern bir ERP sistemi seçmeye odaklanmanın zamanı gelmiştir : Sisteminizin kullanımının daha kolay olmasını diliyorsunuz İhtiyacınız olan raporları alamıyorsunuz Ayrık, bağlantısız uygulamalara ve çözümlere güveniyorsunuz Sisteminiz düzenli olarak pahalı özelleştirmeler gerektiriyor İşlevleri, verileri veya teknik özellikleri kaçırıyorsunuz Sisteminiz yasal gereklilikleri karşılamıyor Sisteminiz, sahip olduğunuz veri miktarını veya kullanıcı sayısını kaldıramıyor gibi görünüyor Özelleştirmeler yaptınız ve şimdi yükseltemezsiniz Bunlar sizin mücadelelerinize benziyorsa, yeni bir ERP ortağı aramaya başlamanın zamanı gelmiş olabilir!
  • ERP seçim süreci ne kadar sürer?
    Bir ERP seçim sürecinin süresi şirketten şirkete değişir. Bu, hafife alınacak bir karar değildir ve seçim sürecine yeterli zaman ve enerji ayırmaya hazır olmalısınız. Yeterli hazırlık karar güvenliği sağlar ve daha yüksek çalışan kabulü, optimize edilmiş süreçler, daha düşük maliyetler ve maksimum şeffaflık yoluyla meyvelerini hızla verir. Çünkü sadece doğru ERP çözümü uzun vadeli şirket başarınıza katkı sağlayacaktır.
  • İlk toplantıda Abas ERP demosu alabilir miyiz?
    Tipik olarak, ERP seçim sürecindeki ilk toplantı, yazılımımızı uygulamayı seçerseniz birlikte çalışacağınız Abas ERP ekibini tanıma fırsatı bulacağınız tanıtım olacaktır. Bu aşamada, muhtemelen dikkate almak istediğiniz tedarikçilerin bir başlangıç ​​listesini oluşturuyorsunuz ve bunları birbirleriyle karşılaştırıyorsunuz. Seçim sürecinizin bir sonraki aşaması, Abas ERP'nin bir demosunu alacağınız zamandır. Demo genellikle, size yazılım işlevselliği ve kullanılabilirliği hakkında bir genel bakış sunmaya odaklandığımız canlı bir çevrim içi toplantı aracılığıyla yapılır. Bu ilk demodan sonra, birçok şirket, ERP tedarikçileri listesini daraltır. Demo aşamasından önce yazılımın ön izlemesini görmek istiyorsanız, web sitemizde çok sayıda ürün bilgisi ve ayrıntılı ekran görüntüleri bulunmaktadır. Ayrıca Abas Türkiye You Tube kanalında çeşitli ürün videolarını izleyebilirsiniz.
  • Bir ERP seçiminde nelere dikkat etmeliyim?
    Abas ERP yazılımı benzersizdir çünkü yazılımda ne kadar çok özelleştirme yapmış olursanız olun yükseltmeler gerçekleştirebilirsiniz. Bu, müşterilerin gelecekte yeni trendlerin gerisinde kalma endişesi duymadan yazılımı tam ihtiyaçlarına uyacak şekilde tasarlamalarını kolaylaştırır. Abas ERP, özelleştirmeler için bir dış katman, bir iç iş katmanı ve veri tabanı için bir ana merkezden oluşan katmanlı bir yapıda tasarlanmıştır. Özelleştirmeleri Abas ERP'nin iş işlevlerinden ayrı tutmak, sorunsuz ve kolay geçişlerin gerçekleşmesini sağlar, böylece özelleştirmelerinizin gerçekleştirileceği konusunda endişelenmenize gerek kalmadan yükseltmeler yapabilirsiniz.
  • Bir ERP sistemiyle çalışmaya başlamak için özel eğitime ihtiyacım var mı?
    Eğitim, yeni bir ERP sistemini başarıyla uygulamanın önemli bir parçasıdır. İyi eğitimli kullanıcılar, bir ERP çözümünün nasıl güvenle kullanılacağını bilir. Verimlidirler, yüksek motivasyona sahiptirler ve genellikle zamandan tasarruf etmenin ve iş süreçlerini iyileştirmenin yeni yollarını keşfederler. İster Abas'ta yeni olun, ister zaten bir uzman olun, tüm deneyim seviyeleri, iş fonksiyonları ve öğrenme stilleri için eğitim kursları sunuyoruz. Eğitmenlerimizin kapsamlı proje deneyimleri sayesinde, verdikleri bilgilerin yerinde ve uygulanabilir olduğundan emin olabilirsiniz. En popüler sınıflarımızdan bazıları, kullanıcıların özel raporları ve alanları programlamayı öğrendiği FOP 101 ve 201, Finance Bootcamp, Ad Hoc Reporting ve Data Query ve Satın Alma, Envanter ve Stok Sayımı adlı bir envanter yönetimi kursudur.
  • Mevcut sistemimden yeni bir ERP çözümüne veri taşımak mümkün müdür?
    Bir ERP sistemi tipik olarak eski bir sistemden yeni çözüme veri taşıma seçeneği sunar ve doğal olarak Abas da öyle. Müşteri verileri ve ürün bilgileri ile işlem verileri gibi ana dosyalar içe aktarılabilir. Etkin bir uygulamayı sağlamak için, içe aktarılacak veriler için iyi hazırlanmış ve doğrulanmış bir temel oluşturmak önemlidir.
  • Bir ERP sistemini uygulamaktan ne gibi faydalar elde edeceğim?
    İster 50 ister 500 çalışan, metal endüstrisi veya makine mühendisliği, iş üretimi veya seri üretim olsun: ERP çözümleri orta ölçekli işletmeler için vazgeçilmez hale geldi. Verimlilik, maliyetlendirme, maliyet yönetimi ve veri şeffaflığı, özellikle imalat sanayinde rekabetçi kalabilmek için sağlanmalıdır. ERP sistemleri, "büyük resmi" oluşturmak için şirketinizin çeşitli işlevsel departmanlarını birbirine bağlar. Satın alma, depolama ve üretimden pazarlama ve satışa, müşteri desteğinden kontrole kadar tüm temel iş süreçlerini ve malzeme akışlarını kontrol eder, veri toplar ve stratejik kararlar için değerlendirmeler sunarlar.
  • Tam zamanlı bir BT elemanını işe almamız gerekecek mi?
    Tabii ki tam zamanlı bir BT personelinin işe alınması gerekli değildir, ancak bir ERP uygulaması, personel tarafından adlandırılması ve personeliniz tarafından kontrol edilmesi gereken çeşitli kişisel gereksinimler olduğundan, personelin desteğine ihtiyaç duyar. Ayrıca kullanıcıların eğitilmesi gerekir.
  • Bir ERP sistemini uygulamak için hangi donanım gereklidir?
    Donanım gereksinimleri, sahip olduğunuz kullanıcı sayısına, konumlarınızın sayısına, entegrasyon türlerine ve diğer faktörlere bağlı olarak değişecektir. Bu faktörler, seçim süreciniz sırasında Abas teknik ekibi tarafından tartışılabilir ve değerlendirilebilir. Donanımınızın kurulumunuz için uygun boyutta olması ERP sisteminizin performansı için önemlidir. ERP sisteminizi kurmanın Cloud, Hybrid Cloud ve On Premise gibi çeşitli yolları vardır. Her bir ERP uygulaması türü için gereken temel donanım farklı olacaktır. ERP Sisteminizi Kurmanın 3 Olası Yolu Genel bir konu olarak, her kuruluşun amaçları ve bireysel gereksinimleri, çeşitli işletim varyantlarının uygunluğunu belirleyecektir ve her bir varyant, donanım gereksinimleriniz üzerinde kritik bir etkiye sahip olacaktır. ERP sisteminizi kurmanın 3 olası yolu: 1. On-premise Bu modelde şirketler, ERP sistemlerini, şirket bünyesinde bulunan kendi veri merkezlerindeki sunucularda veya özel bir Bulutta - her ikisi de kendi doğrudan kontrolleri altında - çalıştırır. Yazılım bir ücret karşılığında satın alınabilir veya kiralanabilir. ERP sisteminiz için gerekli donanıma sahip olmaya ve işletmeye devam edersiniz. On-premise kullanım durumlarında, sunucuların ve depolamanın edinimi ve işletilmesi, yedeklerin kalıcı olarak oluşturulması, yazılım ve donanımın bakımı şirketlerin kendi elindedir. On-premise çözümler genellikle yazılımı özel işlevlerle ilgili olarak şirkete özel gereksinimlere yönlendirme seçeneği sunar ve şirketler genellikle bundan yararlanır. Açıkçası, bu senaryoda donanım ihtiyacı (ve maliyetleri) daha yüksektir. 2. Genel Bulut Bu modelde, BT kaynakları dahili olarak değil, harici bir hizmet sağlayıcı tarafından çevrimiçi olarak kullanılabilir hale getirilir. Örneğin şirketler, ERP sistemini ilişkili lisanslarla birlikte kiralar ve kullanım derecelerine bağlı olarak belirli fonksiyonel alanların kullanımı için kullanım ücreti öderler. Donanım/sunucular veya uygulamalar gibi BT kaynakları (şirket veri merkezlerinde çalıştırılmak yerine) internet üzerinden kullanılabilir. Şirketler, ihtiyaç duyduklarında Bulut sağlayıcıları aracılığıyla bu genel Bulut kaynaklarını esnek bir şekilde rezerve edebilir, kullanabilir ve serbest bırakabilir. Şirket için donanımla ilgili maliyetler böylece en aza indirilir veya ortadan kaldırılır. Bulut Yazılım, dinamik yönetim ve kaynakların sanallaştırılması sayesinde, öncelikle birden çok kullanıcı arasında eşit olarak paylaşılan standartlaştırılmış bir çözümdür. Sonuç olarak, Bulut operatörleri genellikle Bulut modelinin (ölçek ekonomileri) ölçekleme etkisi özelliğini elde eder ve bu da müşteri şirketlere çoklu maliyet avantajları şeklinde aktarılabilir. 3. Hibrit Bulut Hibrit senaryo, on-premise ve genel Bulut işletim modellerini birleştirir: şirketler, örneğin çok özel gereksinimleri veya teknik sınırlamaları olan iş açısından kritik uygulamaları kendi kontrolleri altında kendi donanımları ile kendi verilerinde çalıştırmaya devam eder. Eşzamanlı olarak, diğer uygulamalar veya uygulama bileşenleri, genel Bulutlardan BT kaynaklarına erişir. Geleneksel ve çevik BT'yi birleştiren "bimodal BT" gibi terimler genellikle hibrit yaklaşımla birlikte kullanılır. Donanım ihtiyaçları ve maliyet açısından, bu hibrit bulut çözümü sizi on-premise (en yüksek donanıma sahip olma/bakım ihtiyacı) ve genel bulut (donanım sahibi olma/bakım için en düşük ihtiyaç) senaryoları arasında bırakır.
  • ERP uygulama süresi ne kadardır?
    Bir uygulama süresinin uzunluğu, her bir organizasyonun özel ihtiyaçlarına ve doğasına bağlı olarak değişebilir. Bir kuruluşun ERP uygulama süresinin uzunluğunu etkileyen faktörler, bunlarla sınırlı olmamak üzere şunları içerebilir: iş süreçlerinizin karmaşıklığı, bireysel gereksinimleriniz ve özelleştirmelerinizin derecesi. Tabii ki, diğer bir etkili faktör, kuruluşunuzun ERP uygulama sürecine olan bağlılığı ve bunun gerçekleşmesi için birlikte çalışmaya istekli olmasıdır. İyi planlama, koordinasyon ve iş birliği, ERP uygulaması için gereken süreyi azaltmaya yardımcı olacaktır. Abas'ın geliştirdiği gibi kanıtlanmış bir uygulama metodolojisi, sizi ERP uygulama sürecinde verimli bir şekilde yönlendirir. ERP uygulama dönemindeki ana aşamalar Abas tarafından kullanılan proje uygulama metodolojisi, kırk yılı aşkın bir süredir geliştirilmiştir ve birçok endüstride gerçek dünyadaki proje uygulama deneyiminin sonucudur. Metodoloji süreç odaklıdır, veri odaklı değildir. Uygulama metodolojisi, müşterilerimizin her birinin operasyonel mükemmelliğe ulaşmasını sağlamak için sistematik olarak geliştirilmiştir. Proje ekipleri, sektördeki en iyi uygulamaları uygular, süreçleri inceler, verimlilik fırsatları arar ve hem yazılımı hem de iş süreçlerini en üst düzeye çıkarmak için stratejiler sağlar. Uygulama, farklı kilometre taşlarıyla birden fazla aşamaya ayrılmıştır. ERP uygulama dönemindeki ana aşamalar şunları içerir: Planlama ve organizasyon Sistem seçimi ve kurulumu Veri dönüştürme ve yükleme Kullanıcı eğitimi ve prosedür geliştirme ERP uygulaması ne kadar uzun sürerse sürsün, sonuç, kuruluşlara gelişmiş yetenekler ve önemli verimlilik kazanımları sunarken, son kullanıcıların işlerini kolaylaştıran ERP teknolojisinin kullanılmasıdır. Ve yaşam döngüsü aşamalarını anlamak, size başarılı bir ERP uygulamasını deneyimleme konusunda bir başlangıç ​​yapmanızı sağlar. Bir ERP uygulamasının kilometre taşları Aşağıdakiler, Abas ile bir ERP uygulamasındaki tipik kilometre taşlarıdır: Mavi Ekip İnceleme-Satış Teslimi: Abas satış ekibi, müşteri bilgilerini Abas proje ekibine teslim edecektir. Abas proje ekibi, satış sürecinde belirlenen müşteri ihtiyaçları hakkında satış ekibi tarafından bilgilendirilecektir. Keşif Toplantısı: Müşteri paydaşları ve Abas proje ekibi arasında, yaklaşan projeyi tartışmak için yerinde bir toplantı yapılacaktır. Keşif toplantısında iş hedefleri, süreçler, strateji, beklentiler ve proje kapsamı incelenecektir. Bu toplantı tüm projenin çerçevesini sağlar. Başlangıç ​​Toplantısı: Bu yerinde toplantı resmi olarak projeyi başlatacaktır. Şirket, stratejisini ve beklentilerini personeline açıklayacaktır. Abas proje ekibini tanıtacaklar. İlk süreç haritalaması yapılacak ve Abas eğitimi verilecektir. Sarı Ekip İncelemesi 1: İlk simülasyonun (SIM1) hazırlanmasında Abas proje ekibi, Abas Konu Uzmanları ile bir araya gelecek ve simüle edilecek süreçleri ve özel gereksinimleri gözden geçirecektir. SIM 1: DEMO veri tabanına girilen verileri kullanarak işlemleri Abas aracılığıyla işleyerek her işlevsel iş alanı için iş süreci akışını simüle edin. Günlük işleri yürütmek için kullanılacak işlem akışının ve Abas işlemlerinin belgelenmesi. Müşterinin iş operasyonunu etkin ve verimli bir şekilde yürütmek için gerekli olan mevcut Abas işlevselliği ile istenen işlevsellik arasındaki boşlukları belirleyin ve günlüğe kaydedin. Sarı Ekip İncelemesi 2: Abas proje ekibi, Abas Konu Uzmanları ile buluşacak ve SIM 1'in protokollerini, notlarını ve Boşluk analizini gözden geçirecektir. Değişiklik günlüğünden gelen özelleştirme talepleri incelenecek ve çözümler geliştirilecektir. Önerilen tüm özelleştirmeler için tahminler geliştirilecek ve herhangi bir çalışmaya başlamadan önce müşteri tarafından onaylanacaktır. Kırmızı Ekip İncelemesi 1: SIM 2'ye hazırlanırken Abas proje ekibi Konu Uzmanları ile yeni müşteri odaklı çözümü gözden geçirecek. Bu model, talep edilen ve onaylanan tüm yeni süreçleri ve özelleştirmeleri içerir. Tüm özelleştirmeler bu toplantıdan önce tamamlanmalı ve tüm çözüm test edilmelidir. KOBİ'ler, çözümün simüle edilmeye hazır olup olmadığı konusunda tavsiyede bulunacaktır. SIM 2: Müşteriye özel çözüm simüle edilecektir. Müşteri proje ekibi ve Abas ekibi, yeni çözümün müşterinin iş ihtiyaçlarını karşılamasını sağlamak için süreçleri değerlendirecektir. Tüm gereksinimlerin karşılandığından emin olmak için GAP analizi gözden geçirilecektir. Kırmızı Takım İncelemesi 2 ve Canlıya Geçiş Hazırlığı: Abas KOBİ'leri, müşteri ve Abas proje ekipleriyle birlikte simülasyon 2 müşteriye özel çözümün sonuçlarını gözden geçirecektir. Kırmızı Ekip, müşterinin çözümünün Canlı Kullanıma hazır olup olmadığına karar verecektir. Son eğitim tamamlanmalıdır. Proje ekibi, kullanıcı eğitim materyalinde ve/veya kurs içeriğinde son ayarlamaları yapacaktır. Kullanıcı belgeleri tamamlanmalıdır.. Kalan ana veriler ve statik veriler, Canlı Yayından önce tamamen yüklenmelidir. Buna sistem tabloları, uygulama seviyesi tabloları, Malzeme Listeleri, Müşteriler, Tedarikçiler, dinamik veriler, satış verileri, genel muhasebe hesap numaraları, ürünler vb. dahildir. Nihai veriler yüklendikten sonra Abas danışmanı yükü doğrulayacak ve bir yedekleme gerçekleştirecektir. Gerçek Envanteri yükleyin. Doğruluğunu gözden geçirin ve verilerin eski sistem numarasıyla eşleştiğinden emin olun. AR/AP ve GL verilerini yükleyin. Go-Live: Müşteriye özel çözüm Live'dır ve kuruluş tarafından kullanılır. Tüm finansal işlemler çalışır. Tüm iş süreçleri doğru akıyor. Ay Sonu: Canlı olmanın ilk 30 gününden veya ayından sonra Abas, müşterinin ay defterlerini kapatmasına yardımcı olacaktır. Proje ekipleri çözümün ne kadar iyi çalıştığını inceleyecek. Finans ekibi, ayı nasıl kapatacaklarını gözden geçirecek. Yeşil Ekip İncelemesi/Desteğe Devir: Milestone 11 başarıyla tamamlandığında proje artık "uygulama" modunda değildir ve destek durumuna geçecektir. Genellikle 30-60 gün içinde müşterilerin ana irtibat noktası Destek Grubu içindeki bir Kilit Müşteri Yöneticisine geçiş yapacaktır. Yükseltme ve Destek Sözleşmesi, o andan itibaren müşteriye hizmet vermek ve desteklemek için geçerli olacaktır.
  • Kanıtlanmış bir uygulama metodolojisinin avantajları nelerdir?
    Yeni bir ERP sistemini tanıtmak, herhangi bir kuruluş için çok büyük bir zorluk olabilir ve uygulama ortağınızın uzmanlığı, seçtiğiniz yazılım kadar önemlidir. Süreç danışmanlığının kalitesi ve proje yönetiminin etkinliği, başarınızı belirleyecektir. Kısacası, kanıtlanmış bir metodoloji, ne tür sonuçlar alacağınızı, sürecin ne kadar süreceğini, yol boyunca ne bekleyeceğinizi ve ne kadara mal olacağını bildiğiniz anlamına gelir. 1999'dan beri Abas, en hızlı yatırım geri dönüşünü ve mümkün olan en etkili ve verimli kurulum ve eğitimi sağlayan, kanıtlanmış uygulama metodolojisiyle dünya çapında tutarlı kaliteyi garanti ediyor. Mevcut kaynakları dengelerken projenizi bütçe dahilinde ve zamanında tutmak için tasarlanmıştır. Kapsamlı bir proje organizasyonu, projenin bütünsel yönünü yönetir ve dünya çapında birden fazla kurulum için hedefleri, iletişimi ve prosedürleri koordine eder.
  • Uygulamadan sonra bir müşteri nasıl desteklenir?
    Uygulama süreci tamamlandıktan sonra, müşterilerimizin Abas ERP'yi öğrenme sürecine devam etmeleri için çeşitli fırsatlar sunarak etkileşimde bulunmalarını sağlıyoruz. Müşteriler etkileşimli eğitimlere ve atölye çalışmalarına katılabilirler. Bu eğitim ve çalışmalarda özel sorular sorabilir ve Abas ERP'nin nasıl kullanılacağına ilişkin hem temel hem de derinlemesine becerileri öğrenebilirler. Ayrıca LinkedIn'de, kullanıcıların sorunları çözmek ve birbirlerinden ERP sistemlerinin nasıl çalışacağını öğrenmek için diğer Abas ERP kullanıcılarıyla iletişim kurabilecekleri ve birlikte çalışabilecekleri bir Abas kullanıcı grubu bulunmaktadır. Abas destek ekibi, kullanıcıların ERP sistemleriyle ilgili her türlü sorularını sormaları ve aramaları için her zaman hazırdır.
  • Canlıya geçişten (Go Live) sonra ne olur?
    Müşteri, canlıya alınma tarihinden yaklaşık 30-60 gün sonra destek grubumuza geçer ve müşteriye, destekle ilgili tüm öğeler için günlük iletişim noktası olarak hareket eden bir kilit müşteri yöneticisi atanır. Ek olarak, Abas, faaliyete geçme tarihinden sonra finansal açıdan ay sonu kapanışına yardımcı olacaktır. Bir finansal danışman müşteriye sahaya gidecek ve ay sonunda onlara yardımcı olacaktır. İş süreçlerinizin optimizasyonu, iş yazılımları yayına girdiğinde bitmez. Şirketinizin rekabetçi kalmasını sağlamak için iş süreçleri sürekli olarak değişen piyasa koşullarına uyarlanmalıdır. ERP çözümünüzün verimliliğini artırmaya devam etmek için operasyonel ve ticari iş süreçlerinizi basitleştirmenize yardımcı oluyoruz. Uygulanan ERP çözümünün işletmenizin benzersiz gereksinimlerini ne kadar iyi karşıladığını düzenli olarak kontrol ediyor ve gerektiğinde ERP sistemini ayarlıyoruz. Kendiniz bile değişiklik yapabilirsiniz. İş optimizasyonu süreci boyunca size yardımcı olmak için buradayız.
  • İş Zekâsı (BI) Nedir?
    İş Zekası (BI), genel olarak konuşursak, anlamlı raporlar üretmek ve önemli iş geliştirme rakamlarını ve eğilimlerini belirlemek için ham verilerin değerlendirilmesini ve işlenmesini tanımlar. Geçmişte büyük veri kümeleri çeşitli kaynaklardan manuel olarak toplanır ve tablo hesaplama programları kullanılarak bir rapora işlenirdi. Ve sadece bir kez değil, her bir departman için defalarca yapılırdı. Tamamlandıklarında genellikle güncelliğini yitirmiş raporlar oluşturmak için sayısız çalışma saati harcandı. Günümüzün ERP çözümlerinde BI modülleri bulunmaktadır. Dinamik rapor oluşturmayı mümkün kılarlar ve son kullanıcılara ihtiyaç duydukları kesin verileri ihtiyaç duydukları anda sağlarlar.
  • Bir bölge veya mülk portföyü genelinde performansı değerlendirebilir miyim?
    Performans, BI aracına bağlıdır ve CRM ve İş Akışı dahil olmak üzere çeşitli alanlarda performansı değerlendirmenize olanak tanır.
  • BI yazılımınızın faydaları nelerdir?
    İş Zekası (BI), doğru bilgilere dayalı olarak etkili karar vermeyi sağlamak için işletmenizin tüm verilerini birleştirmenize ve analiz etmenize yardımcı olan bir araçtır. BI bunu, belirli hedefler belirlemenize, bu hedeflere ulaşmak için süreçler oluşturmanıza ve süreçlerinizin ilerlemeyle sonuçlanıp sonuçlanmadığını sürekli olarak değerlendirmenize yardımcı olarak yapar. Abas ERP'nin BI yazılımı, etkili karar vermelerine yardımcı olmak için kullanıcılara veri görünürlüğü sağlar. Kullanıcılar, geleneksel raporlamaya geri dönmek zorunda kalmadan BI ile KPI'ları hızlı bir şekilde görüntüleyebilir ve anlayabilir. BI, bir kuruluşun tüm verilerini tek bir yerde birleştirir, böylece iş ilerlemesini analiz etmek için gereken her türlü ilgili bilgi kullanılabilir.
  • Standart raporlara ek olarak başka hangi raporlar oluşturulabilir?
    Sadece birkaç tıklama ile coğrafi değerlendirmeler oluşturulabilir. Alışveriş sepeti önerileri, sınıflandırmaları ve tahminleri, gelişmiş veri madenciliği algoritmaları kullanılarak hesaplanabilir.
  • İş zekâsı kimler içindir?
    İş Zekâsı bir organizasyon genelinde kullanılabilir ve birçok iş alanını destekler. Hem yöneticiler hem de çalışanlar BI'dan yararlanır: raporlama ve planlamadan sorumlu olanlar, bilgi yöneticileri, iş analistleri, veri ambarı yöneticilerinin yanı sıra satış, ürün yönetimi ve satıştaki müdürler ve çalışanlar da öyle.
  • Özel panolar (dashboards) oluşturabilir miyim?
    Business Intelligence ve SQL Server'a aktarılan verileri kullanarak, birkaç farklı araçla raporlar ve gösterge tabloları oluşturmak mümkündür. SQL Server içinde, verileri organize eden ve veri kümeleri arasında ilişkiler oluşturan, son kullanıcının kendi raporlama ve gösterge tablolarını oluşturmasını kolaylaştıran küpler vardır. Abas ERP'den ek veri tabanı alanları, alanların standart alanlar mı yoksa özelleştirilmiş alanlar mı olduğuna bakılmaksızın, genişletilmiş Abas SQL Server Connector aracılığıyla dahil edilebilir. Standart raporlar ve gösterge tabloları, Microsoft'un PowerBI ve Visual Studio 2015 aracılığıyla oluşturulur.
  • BI'ı ne kadar çabuk kullanmaya başlayabilirim?
    BI, uygulamanın bir parçası olarak kurulabilir, böylece zaten canlıya geçmek için yerinde olur. Uygulama sırasında, raporlama demo ortamıyla çalışacak şekilde ayarlanabilir ve gerektiğinde biçimlendirme, ek alanlar vb. ile özelleştirilebilir. Raporlama, uygulamadan sonra en baştan alınabilirken, BI'ın amacı, etkili iş kararlarıdır. Bu nedenle bu kararları vermek için aracı kullanmadan önce bir tür veri hacmi elde edilmelidir.
  • Abas BI mevcut sunucular ve veri tabanlarıyla çalışacak mı?
    Abas BI aracı, SQL veri tabanlarını çalıştıran ayrı bir Windows sunucusuna ihtiyaç duyar. SQL Server 2014 Standard içeren Windows Server, ABD'de BI ile birlikte çalışır. Sunucu gereksinimleri, lisans sayısına bağlıdır.
  • BI Çözümünüz yerel olarak Abas ERP'ye entegre mi?
    Evet. Abas BI çözümü, Abas ERP yazılımına derinlemesine entegre edilmiştir ve ERP verileriniz hakkında çok çeşitli ayrıntılı raporlar çalıştırmanıza olanak tanır.
  • İş zekası modülünün maliyeti nedir?
    Abas BI maliyetleri değişebilir. Maliyetler, kullanıcı sayısına, iş süreçlerinin karmaşıklığına ve veri geçişine bağlıdır. Tercih edilen işlevler ve gerekli ayarlamalar da toplam maliyeti etkiler.
  • BI aracınızın demosunu nasıl görebilirim?
    Abas BI'ı çalışırken görmek ister misiniz? Bir demo için bizimle iletişime geçin. BI aracı gösterilebilir, ancak müşterilerin gerçek bir BI denemesi yapmak için Unity Server'a sahip olması gerekir.
  • Proje bazlı şirketin tipik gereksinimleri nelerdir?
    Proje kaynaklarını yönetmenin ötesinde, şirketlerin proje yönetimi yazılımı için sahip olduğu en yaygın gereksinimler arasında bütçe oluşturma, maliyet izleme ve tüm proje aşamalarının planlanması ve koordinasyonu yer alır. Elbette proje raporlaması ve proje sonuçlarının görselleştirilmesi de proje yönetimi yazılımı için temel gereksinimlerdir. Şirkete bağlı olarak, çoklu proje yönetimi, web tabanlı proje zaman kaydı, son teslim tarihi uyumu tahmini veya proje sapmalarını kontrol etme gibi başka gereksinimler de vardır.
  • PM aracınızın demosunu nasıl isteyebilirim?
    Bizimle iletişime geçebilirsiniz.
  • PM modülünüzün maliyeti nedir?
    Tıpkı bir ERP projesi gibi, Abas ERP Proje Yönetimi yazılımının toplam maliyeti, kullanıcı sayısına ve uygulama giderlerine bağlıdır. Satış temsilciniz fiyatlandırma hakkında daha fazla ayrıntı sağlayabilir.
  • PM yazılımınızın faydaları nelerdir?
    Proje yönetimi yazılımımız, faaliyetleri bir zaman ölçeğinde planlamanıza ve bunları ekiplere ve çalışanlara atamanıza olanak tanır. Proje yöneticileri, gösterge tablolarını kullanarak projeye, tarih aralığına, ekiplere ve daha fazlasına göre düzenlenen birden fazla proje ve etkinliği sürdürebilir. Çalışanlar ilerlemeyi raporlayabilir, kullanılan zamanı girebilir ve etkinliklerin durumlarını güncelleyebilir. Proje veya faaliyet bazında maliyetlendirme yapmak ve planlı ve/veya fiili karşılaştırmalar oluşturmak da mümkündür.
  • Abas Proje Yönetimi gerçek zamanlı verilerle çalışır mı?
    Evet, Abas PM gerçek zamanlı verilerle çalışır. Örneğin, aktivite tarafından kaydedilen zaman, ilerlemeyi ve kullanımı güncelleyecektir. İş emri kapatma ve satın alma siparişi alma gibi ERP süreçleri bağlantılı proje aktivitelerini güncelleyecektir.
  • Proje yönetimi çözümünüz var mı?
    Evet! Abas proje yönetimi (PM) aracı, ERP ile yakından bağlantılı süreçleri haritalamak ve desteklemek için özel olarak tasarlanmıştır. Proje yönetimi, tüm şirket alanlarında proje odaklı süreçlere olanak sağlar. Satış siparişlerinden satın alma, üretim ve muhasebeye kadar uzanan süreçler proje yönetimi ile desteklenmektedir. Abas PM, dahili projeleri, makine ve tesis üreticileri, tek seferlik üreticiler ve mühendislik hizmeti sağlayıcıları olan kullanıcılar için tasarlanmıştır, ancak kurumsal projeler başlatmak isteyen şirketler tarafından da kullanılabilir. PM, gerçek dünya süreçlerini eşleştirmek için özel, kullanıcı odaklı çözümler sunar. Çok sayıda referans profesyonel hizmetler alanından edindiğimiz bilgiler, müşterilerimizin rol tanımları, aktif proje kontrolü, etkin ve ayrıntılı projeler ve kaynak yönetimi dahil olmak üzere kritik proje yönetimi faktörlerini başarıyla yönettiklerini teyit etmektedir.
  • Aynı anda birden fazla proje için bütçeleri ve kilometre taşlarını yönetebilecek miyim?
    Abas PM ile birden fazla proje için ve farklı departmanlar arasında kaynakları, bütçeleri ve kilometre taşlarını planlamak ve kontrol etmek mümkündür. Çoklu proje yönetimi çerçevesinde aynı anda birden fazla projenin izlenmesi ve kontrol edilmesi, özellikle bireysel projeler birbirine bağımlı olduğunda veya projeler uygun yönetim araçları olmadan ortak kaynaklara eriştiğinde, hızla kontrolden çıkabilir. Abas PM, projenin her aşamasında iş süreçlerinizde görünürlük sağlayarak bunu kolaylaştırır. Proje durumu, zaman bütçesi, tamamlama onayları ve görev yönetimi ile ilgili bilgilere Abas'ın PM aracıyla kolayca erişilebilir.
  • Proje Yönetimi (PM) ERP yazılımı nedir?
    Proje Yönetimi ERP yazılımı, ERP'nin siparişten ödemeye kadar olan sürecini bir proje yönetim sistemi ile bütünleştirir. Görevlerin maliyeti, kaynakların planlanması ve gerçek zamanlı güncellemeler bu araçla entegre edilmiştir.
  • PM aracınızın demosunu nereden talep edebilirsiniz?
    Bizimle iletişime geçebilirsiniz.
  • PM aracınızı rol tabanlı bir ortamda kullanmak mümkün müdür?
    Abas PM, proje yöneticisi/proje liderinden proje ekibi üyelerine ve kontrolörlere kadar çeşitli proje rolleri sağlar. Roller, farklı proje katılımcılarının her birinin proje hakkında kendi özel görüşlerine sahip olmasını sağlar.
  • Proje Yönetimi Nedir?
    Proje yönetimi, projelerin ve proje hedeflerinin genel planlaması, kontrolü ve izlenmesini tanımlar. Proje yönetiminin kilit bölümlerinden bazıları şunları içerir: - amaçların, hedeflerin ve gereksinimlerin tanımlanması - gerekli bütçeleri ve kaynakları güvence altına almak - tamamlanması için bir zaman çizelgesi ve uygulama planı belirlemek - riski azaltma - projenin yürütülmesini yönetmek - plana karşı ilerlemenin izlenmesi
  • PM yazılımınız yerel olarak Abas ERP'ye entegre mi?
    Evet, proje yönetimi yazılımı yerel olarak Abas ERP'ye entegre edilmiştir. Projeler, tekliflerden veya satış siparişlerinden başlatılabilir. Projeler veya faaliyetler ayrıca satış siparişlerine, iş emirlerine ve satın alma siparişlerine de bağlanabilir. Proje işlevselliğinde ERP veri tabanında tanımlanan çalışanlar kullanılmaktadır. Projeler için maliyetlendirme, standart Abas finans ve maliyet muhasebesi işlevleri kullanılarak gerçekleştirilir.
  • Abas ERP hangi PM süreçlerini destekler?
    Abas Proje Yönetimi, proje odaklı organizasyonun birçok iş sürecini destekler. Bunlar arasında proje maliyetlendirme, kapasite yönetimi, tahmin planlaması, proje odaklı tedarik, satın alma ve üretim yer alır. Abas Proje Yönetimi, ilgili tüm ERP süreçlerine entegre edilmiştir ve kapsamlı bir proje odaklı süreç akışı sağlar. Buna ek olarak, proje yönetimi için Abas satış ve seçim ekibinizin sizin için tanıtmaktan mutluluk duyacağı çok sayıda başka işlev vardır. Abas PM yazılımı, kullanıcıların ihtiyaçlarına göre proje ve görevleri tanımlamasına da olanak tanır. Mevcut veya istenen süreçlere uyacak şekilde oluşturulabilen bir iş dökümü yapısını (WBS) destekler. PM işlevselliği Abas ERP'ye entegre edildiğinden, mühendislik, ham madde tedariği, üretim, teslimat, kurulum ve servis gibi süreçlerin tümü projenin bir parçası olabilir.
  • Abas PM'yi ne kadar çabuk kullanmaya başlayabilirim?
    Kurulumunuz ve eğitiminiz tamamlandıktan hemen sonra Abas Proje Yönetimi'ni kullanmaya başlayabilirsiniz.
  • ERP açısından Abas güvenlik stratejisi nedir?
    Abas ERP, sürekli değişen tehdit ortamına göre düzenli olarak güncellenen kapsamlı güvenlik korumalarıyla oluşturulmuştur. Ancak, müşterilerimizi korumak için güvenlik stratejimizin ayrıntılarını herkese açık web sitemizde tartışmıyoruz. Seçim sürecinin demo ve keşif aşamasında, satış temsilciniz, yazılımın güvenlik önlemleri hakkında size ayrıntılı bilgi verebilecek Abas teknik ve güvenlik uzmanlarıyla sizi temasa geçirebilir.
  • Abas ERP bulut barındırma ile kullanılabilir mi?
    Abas, müşterilere sunucularına nasıl ve ne zaman bağlanabilecekleri konusunda daha geniş bir yelpaze sunan yeni bir SaaS (Hizmet olarak Yazılım) bulut barındırma seçeneği sunar. Çözüm, müşterilerin internete bağlı herhangi bir web tarayıcısından veya cihazdan bağlanmasına izin verecek. SaaS modeli ile kullanıcılar yazılımın en son sürümü ile sürekli güncel olacak ve tüm sunucu bakımı Abas personeli tarafından uzaktan yapıldığından, SaaS seçeneği BT personelinizi başka projeler için serbest bırakır.
  • Abas ERP'yi çalıştırmak için hangi donanım gereklidir?
    Bir ERP sistemi kritik bir iş uygulamasıdır ve tek başına özel bir sunucuya (fiziksel veya sanal) kurulmalıdır. Abas, şirket içinde veya bulutta barındırılabilir. Eşzamanlı kullanıcı sayısı, özelleştirme derecesi ve otomasyon düzeyi, gerekli sistem gereksinimlerini etkiler. İşlemciler, bellek, disk yapılandırması ve veri yedekleme dahil olmak üzere sistem bileşenlerine özel dikkat gösterilmelidir. Seçim ve uygulama süreci boyunca Abas teknoloji uzmanları, hangi donanım yapılandırmasının sizin için doğru olduğunu bulmanıza yardımcı olabilir.
  • ERP yazılımınızla birlikte özel donanım satıyor musunuz?
    Abas doğrudan donanım satmaz, ancak Abas ERP için en uygun ekipmanı bulmanıza yardımcı olabilecek ortaklarımız vardır. Seçim ve uygulama sürecinde, Abas satış ve teknik temsilcileriniz, donanım seçim sürecinde size rehberlik edebilir ve önerilen tedarikçilerle iletişim kurmanızı sağlayabilir.
  • Abas ERP'yi yükseltirken yeni donanıma ihtiyacım var mı?
    Bir Abas ERP yükseltmesi kurmak için donanımınızı yükseltmeniz gerekmez. Bununla birlikte, bazen bir yazılım yükseltmesi, donanımınızın performansını değerlendirmek ve iyileştirmeleri düşünmek için iyi bir zamandır. Uygulamanızdan bu yana kullanıcı tabanınız önemli ölçüde büyüdü mü? Kullanıcılarınız sistemdeki belirli işlevlere erişirken gecikme yaşıyor mu? ERP kurulumunuza mobil veya diğer yeni gereksinimleri eklediniz mi? Pek çok Abas yazılım yükseltmesi için donanım yükseltmesi gerekli olmasa da, uzun vadede en yüksek performansı korumanın gerekli bir parçasıdır.
  • Kendi donanımımı kullanabilir miyim?
    Müşteriler, depolama, bellek, işleme ve diğer ayrıntılar için minimum gereksinimleri karşıladığından emin olmak için önce Abas'ın değerlendirdiği sürece kendi donanımlarını kullanabilirler.
  • Verilerimi korumak için özel bir güvenlik duvarına ihtiyacım var mı?
    Güvenlik duvarı gereksinimleriniz, seçtiğiniz barındırma seçeneği de dahil olmak üzere çeşitli faktörlere bağlı olacaktır ve seçim ve uygulama sürecinde teknik ekibimizle görüşülebilir.
  • ERP yazılımı için hangi barındırma olanakları mevcuttur?
    ERP yazılımı için, şirket içi (on-premise) barındırma, Rackspace, Amazon veya seçtiğiniz başka bir veri merkezi sağlayıcısı kullanılarak şirket dışı barındırma veya tam bir bulut tabanlı barındırma uygulaması dahil olmak üzere çeşitli barındırma olanakları mevcuttur. Her seçeneğin, seçim sürecinde teknik uzmanlarınızla tartışılabilecek artıları ve eksileri vardır.
  • Abas web tabanlı bir çözüm sunuyor mu?
    Evet. Abas, Abas ERP için tarayıcı tabanlı bir web arayüzü olan bir web GUI sunar. Web GUI, tüm HTML5 özelliklerinden yararlanır ve üçüncü taraf web tabanlı araçlarla daha kolay entegrasyona olanak tanır.
  • Abas Linux sunucularında çalışır mı?
    Evet, Abas bir Linux ortamında çalışabilir. Linux, yazılımınız ve donanımınız arasındaki iletişimi yöneten açık kaynaklı bir işletim sistemidir. Abas'ın Linux üzerinde çalışması için önerilen minimum gereksinim Red Hat Enterprise Linux 6 64bit'tir. Alternatifler arasında CentOS 6 veya Debian 7 bulunur. İşletim sistemi sertifikası, ilgili Abas ERP sürümü için mevcut olmalıdır.
  • Üreticiler için ERP sistemi nedir ve nasıl yararlanılır?
    Üreticiler için bir ERP, üretime özgü sistemleri optimize etmeye odaklanan bir kurumsal kaynak planlama yönetim sistemi olarak tanımlanır. İster 50 veya 500 çalışanınız olsun, ister metal endüstrisinde veya makine mühendisliğinde, ister özel üretimde veya seri üretimde faaliyet gösteriyor olun, ister Türkiye veya Malezya'da iş yapıyor olun, üreticiler için bir ERP, orta ölçekli pazar için vazgeçilmez hale geldi. Üretimde rekabet avantajı oluşturmak için çok şey gerekiyor: tedarik zinciri yönetimi/lojistiği, maliyetlendirme, maliyet yönetimi, veri şeffaflığı, üretim optimizasyonu, yeni teknolojilerin benimsenmesi ve çok daha fazlasında uzmanlaşmanız gerekiyor. Rekabet avantajı sağlamak, "çeviklik" geliştirmenizi gerektiren dinamik bir süreçtir. Çeviklik, teknolojilerin ve müşteri beklentilerinin geleceğe nasıl evrildiğine bağlı olarak çalışma şeklinizi değiştirebileceğiniz anlamına gelir. Sistemlerinizin birlikte çalışmasını ve verilerinize gerçek zamanlı görünürlük sağlayabilirsiniz. Çünkü bu yeteneklerin üretim şirketinizin bugün ve yarın rekabet avantajının temel itici güçleri olduğunu biliyoruz. “Herkes için ERP” sunmuyoruz, orta pazardaki üreticiler için en iyi ERP'yi sunuyoruz. Sizi ve karşılaştığınız zorlukları biliyoruz ve (en önemlisi) daha akıllıca çalışmanıza nasıl yardımcı olacağımızı biliyoruz. Üretim şirketiniz için sağlam bir ERP sistemine sahip olmak, verilerinizi tüm operasyonlarınıza ilişkin görünürlük kazanmak için kullanarak bugün yaptığınız her şeyi optimize etmenize (süreçlerinizi ve karar verme sürecinizi iyileştirmenize) olanak tanır. Üretim için bir ERP sistemi aynı zamanda işinizi yarına “geleceğe hazırlar”. Büyük resim perspektifinden bakıldığında, üreticiler için ERP, üretim şirketinizin çeşitli işlevsel departmanlarını birbirine bağlayarak işletmeniz genelinde koordinasyon ve veri paylaşımını sağlarken, süreçleriniz ve operasyonlarınız hakkında size tam görünürlük sağlar. Üretim şirketleri için ERP sistemleri, tüm temel iş süreçlerini ve malzeme akışlarını kontrol eder, veri toplar ve satın alma, depolama ve üretimden pazarlama ve satışa, müşteri desteği, kontrol ve daha fazlasına kadar stratejik kararlar için değerlendirmeler sunar. Bir ERP sistemi ile fabrikadan depoya, satış ve dağıtıma kadar görünürlük ve kontrole sahip olursunuz. Bu görünürlüğü, iş süreçlerinizi sürekli, dinamik olarak optimize etmek, yaptığınız her şeyde, verdiğiniz her kararda sürekli verimliliği artırmak için kullanabilirsiniz.
  • Üretim sektöründe referanslarınız var mı?
    Üretim endüstrisi, Abas'ın temel yetkinliklerinden biridir ve Abas kullanıcılarının çoğu üretim sektöründedir. Referanslar sayfasından üretim sektöründeki müşterilerimizi görebilirsiniz.
  • APS nedir?
    APS, İleri Planlama ve Çizelgeleme, üreticilerin sınırlı kaynakları ve dahili kısıtlamaları hesaba katan gerçekçi çizelgeler oluşturmasına ve sürdürmesine yardımcı olan bir çizelgeleme ve planlama aracıdır. APS, kullanıcıların üretim kurulum sürelerini azaltmasına, kaynaklarını yönetmesine ve müşterilere gerçekçi teslim tarihleri ​​sağlamasına yardımcı olur. APS aracı, iş emirleri, kaynaklar, kullanım ve malzemeler dahil olmak üzere, kullanıcıların daha hızlı ve daha verimli planlama yapmasını sağlayan yapılandırılabilir bir grafik planlayıcı kullanır. Etkileşimli grafik planlayıcı, kullanıcıların siparişleri yeni iş merkezlerine kolayca taşımasına olanak tanıyan sürükle ve bırak özellikleriyle daha esnek bir planlama yeteneği sağlar.
  • MRP nedir?
    MRP, Malzeme İhtiyaç Planlaması, üretim süreçlerinin yönetilmesine yardımcı olan bir üretim planlama, çizelgeleme ve envanter kontrol sistemidir. MRP, bir ürün için satın alma ve sevkiyat çizelgelerini hesaplamak için üretim çizelgeleri, envanter ve Malzeme Listesi (BOM) dahil olmak üzere farklı departmanlardan gelen verileri bütünleştirir.
  • Abas ERP hangi üretim süreçlerini destekler?
    Abas ERP, çok çeşitli üretim süreçlerini destekler. Bunlar, tasarımdan siparişe, mühendislikten siparişe ve siparişe göre üretim gibi özel üretim süreçlerini, siparişe göre yapılandırma gibi endüstriyel üretim süreçlerinin yanı sıra seri üretim, dağıtım ve proses endüstrisini içerir.
  • Abas ERP seri üretim ile çalışır mı?
    Abas ERP, seri üretim alanında orta ölçekli işletmeler için doğru çözümdür. Ürünlerin seri üretimi, büyük ölçüde standartlaştırılmış süreç ve prosedürlere bağlıdır. Seri üreticilerin üretim modeli, yüksek kalitede ve büyük miktarlarda ürünleri hızlı bir şekilde üretmeyi mümkün kılar. Abas ERP, lotları ve seri numaralarını yönetmek, kaynakları verimli bir şekilde planlamak, geliştirme ve üretim arasındaki iş birliğini geliştirmek ve tedarik zinciri boyunca hizmetleri optimize etmek için seri üreticilere araçlar sunar.
  • Üreticiler neden Abas ERP kullanıyor?
    Abas'ta üretimin içini ve dışını biliriz. 1980'den beri sadece orta ölçekli üreticiler için ERP oluşturmakla kalmıyoruz, aynı zamanda sadece birkaç sektördeki şirketlere de odaklanıyoruz ve bunun iyi bir uyum olmasını sağlıyoruz. Orta ölçekli üreticilere yönelik Abas'ın belirli özelliklerinden bazıları: İleri planlama ve çizelgeleme İş Zekası (BI) Üretim Yönetimi CAD entegrasyonu Yapılandırma, Fiyat, Teklif (CPQ) Tam finansal muhasebe Esnek ürün maliyeti İade, servis ve onarım CRM ve satış yönetimi Abas ERP, özelleştirmeler ve yükseltmeler yapmanızı da kolaylaştırır. Özelleştirmelerinizi sistemin iş ve veri tabanı katmanlarından ayıran çok katmanlı mimarimiz, kapsamlı özelleştirmeler yapmanıza ve yazılımın yeni bir sürümü yayınlandığında sorunsuz bir şekilde yükseltme yapmanıza olanak tanır. Bağımsız bileşenler, önceden geliştirilmiş özel programları, ekranları ve raporları yeniden yazma ihtiyacını ortadan kaldırır. Üreticilerin Abas ERP'nin sevdiği bir başka özelliği de, belirli, önemli görevleri yerine getiren bir dizi mobil uygulama aracılığıyla iş gücünüzü mobil tutma yeteneğidir. Karmaşık alan girişlerinin ve rapor görünümlerinin ardı ardına ekran görüntüsüyle sıradan kullanıcıları yormak yerine, kullanıcılara ihtiyaç duydukları şeyi, ihtiyaç duydukları anda en mantıklı cihazlarda vermek için gelişmiş güvenlik teknikleri kullanıyoruz. Mobil uygulamalarımız servis, teslimat, envanter yönetimi, döngü sayımı, iş süresi ve CRM'i içerir.
  • Abas ERP hangi üretim sektörlerini kapsıyor?
    Abas, özel imalat, seri üretim, endüstriyel makineler, elektronik, otomotiv, metal imalatı, medikal, plastik ve proses dahil olmak üzere çok çeşitli üretim endüstrilerini kapsar. Abas ERP projeleri, tüm Abas ortak ağı ve 4.000'den fazla ERP projesinden elde ettikleri ortak deneyim ile desteklenmektedir. Çok çeşitli sektörlerde 40 yılı aşkın deneyim ve bu deneyimin getirdiği en iyi uygulama bilgisi ile Abas, her sektörün özel gereksinimlerini ve ihtiyaç duydukları çözümleri anlar.
  • MTO nedir?
    MTO, Sipariş Üzerine Üretilen veya Sipariş Üzerine Üretilmiş (BTO - Sipariş Üzerine Üretilmiş olarak da anılır) ifadesinin kısaltmasıdır. MTO üretim yaklaşımında, bir ürün için onaylanmış bir sipariş alınana kadar ürünler üretilmez veya inşa edilmez. Bu üretim yöntemi normalde son derece özelleştirilmiş ürünler, küçük miktarlarda üretilen ürünler ve stokların çok pahalı olduğu ürünler için kullanılır. Yüksek düzeyde özelleştirilmiş veya yapılandırılmış ürünlere örnek olarak otomobiller, özel makineler, endüstriyel tesisler ve uçaklar verilebilir.
  • CAD nedir?
    CAD, Bilgisayar Destekli Tasarım, tasarımın oluşturulması ve analizine yardımcı olmak için bilgisayar teknolojisinin kullanılmasıdır. Abas ERP, basit CAD entegrasyonu ile tam donanımlı olarak gelir. Bir CAD entegrasyon eklentisi aracılığıyla Abas ERP, önde gelen herhangi bir CAD yazılım paketiyle çalışabilir. Bu, mühendislerinizin potansiyelini sınırlamayan kolay iş akışı entegrasyonuna olanak tanır. Mühendisler bir ürün tasarladıktan sonra, üç basit tıklama ile ERP sistemine aktarabilirler. Bir sistemdeki farklı değerler için koşullar oluşturmanıza olanak tanıyan bir araç olan alan haritalama, Abas ERP'nin CAD entegrasyonunun merkezinde yer alır.
  • Abas'ın bir MRP modülü var mı?
    Çizelgeleme olarak da bilinen Abas Malzeme İhtiyaç Planlaması (MRP) modülü, temel Abas işlevlerinden biridir ve tüm kaynaklarınızı ve süreçlerinizi yönetmenize yardımcı olmak amacıyla sisteminize doğru planlama ve çizelgeleme sağlamak için çalışır. Miktar ve tarih gereksinimleri ile yüksek teslimat güvenilirliği sağlar, teslim sürelerini azaltır ve stokları ve depolama maliyetlerini optimize eder.
  • Abas bir PLM (Ürün Yaşam Döngüsü Yönetimi) çözümü sunuyor mu?
    Evet, Ürün Yaşam Döngüsü Yönetimi (PLM) ve Ürün Veri Yönetimi (PDM), Abas ERP'deki CAD entegrasyon işlevselliğinin bir parçası olarak, özellikle de neredeyse tüm CAD/PDM/PLM ile süreç odaklı sistem entegrasyonu sunan CAD/PDM konektörümüz olarak mevcuttur. Abas CAD entegrasyon platformunun merkezinde, kuruluşların sistem içindeki farklı değerler için mantıksal koşullar oluşturmasına olanak tanıyan bir araç olan alan haritalama yer alır. Örneğin, bir CAD oluşturma şablonunun ERP sistemindeki ürün ayrıntılarına göre doğru sayıda sütunu yoksa, sorunun çözülmesini sağlamak için alan eşleme çözümü sorunu işaretleyecektir. Bu basit yetenek, esnek şablonlar, birlikte çalışabilirlik, kolaylaştırılmış özelleştirme ve önceden yapılandırılmış veriler dahil olmak üzere birçok temel temel işlevi kapsar.
  • Otomotiv sektöründe referanslarınız var mı?
    Evet, otomotiv sektöründe birçok referansımız var. Örneğin 2004 yılından beri Abas müşterisi olan Elkamet Grup, özel profiller, akaryakıt ve hidrolik yağ kapları ve plastik lamba gövdeleri üretmektedir. Bir otomotiv bileşenleri tedarikçisi olan Ernst, damgalı ve çekilmiş bileşenler ve alt montajlar üretmektedir. Bir başka Abas müşterisi olan Fichthorn, çizim, presleme ve damgalama bileşenleri üretiyor.
  • Tedarik zinciri nedir?
    Tedarik zinciri terimi, malların üretimi ve dağıtımında yer alan bir dizi süreci ifade eder ve bir ürünü müşteriye teslim etmek için atılması gereken adımları temsil eder. Genişletilmiş tedarik zinciri portalları, dahili süreçlerinizin ötesine geçer ve müşteriler ve tedarikçiler gibi işletmenizin dışındaki üçüncü taraflarla ilişkileri ERP sisteminizdeki bir arabirim aracılığıyla yönetmeye yardımcı olur.
  • Abas, CAD çözümleriyle bağlantı ve etkileşim kurabiliyor mu?
    Abas ERP, işletmelerin sistemdeki farklı değerler için mantıksal koşullar oluşturmasına olanak tanıyan alan haritalama adı verilen bir araçla bilgisayar destekli tasarım (CAD) sistemleriyle entegre olabiliyor. Abas ERP ve CAD entegrasyonu, esnek şablonlar oluşturma, birlikte çalışabilirliği basitleştirme, özelleştirmeyi kolaylaştırma ve önceden yapılandırılmış verilerle çalışma gibi temel işlevlere kadar uzanır. Entegrasyon, ürün belgelerini, iş ve satış siparişlerini ve daha fazlasını otomatik olarak güncelleyerek ürünleri güncel tutmayı kolaylaştırır.
  • Abas'ın entegre belge yönetim yazılımı var mı?
    Abas ERP, işletmenizin günlük olarak oluşturduğu ve aldığı bilgi selini yönetmenize yardımcı olan kapsamlı belge yönetimi işlevselliği içerir. Sistemdeki tüm belgeler, kolay iş birliği ve erişim için merkezi olarak depolanır ve arşivlemenin tüm özellikleri, yasal gerekliliklere uygunluk ve sahteciliğe karşı koruma sağlayarak mevcut denetim yönergelerini karşılar. Abas'ın sunduğu güncel bilgilere hızlı ve kolay erişim sayesinde, siz ve çalışanlarınız her zaman zamanında ve etkili kararlar almaya hazırsınız.
  • EDI nedir?
    EDI veya Elektronik Veri Değişimi, iş bilgilerinin standart bir format aracılığıyla değiş tokuşunu ifade eder. EDI, bir tedarik zinciri içindeki şirketler arasındaki standart iletişim yöntemidir ve uygulamalar arasında ortak bir dil olarak kabul edilebilir. EDI ile satın alma siparişlerini ve sevkiyat bilgilerini elektronik olarak işleyebilir, otomasyon kullanarak iş süreçlerinizi düzene sokmanıza yardımcı olabilirsiniz. Bu, üretkenliği artırarak ve işinizi yürütme şeklinizi optimize ederek genel iş ve müşteri ilişkilerinizi güçlendirebilir.
  • Abas JIT (Tam zamanında) çalışabilir mi?
    Evet, Abas ERP, JIT üretim süreçlerini destekler. Abas ile, EDI kullanarak veya gelen tahmini teslimat çizelgelerini/JIT teslimat çizelgelerini/sevkiyat çizelgelerini gösteren bir hızlı giriş ekranı aracılığıyla siparişleri otomatik olarak oluşturabilir ve değiştirebilirsiniz. Anahtar kriterlere göre, planlanan miktarlar otomatik olarak üretim programına gönderilir ve mevcut sürüm durumu görselleştirilir. EDI aracılığıyla yapılan JIT teslimatları, sistem tarafından İleri Planlama ve Çizelgeleme için sevkiyat kontrolüne iletilir. Varış tarihi ve varış saati de izlenir. Abas ayrıca sürüm siparişlerinin sıralanmasına da izin verir.
  • Abas, tedarik zincirini verimli bir şekilde yönetebiliyor mu?
    Abas, satış, satın alma, üretim, envanter kontrolü, dağıtım ve malzeme yönetimi dahil olmak üzere ERP sisteminin tüm modüllerini kapsayan tedarik zincirini verimli bir şekilde yönetmek için tam entegre bir planlama aracına sahiptir. Abas ayrıca, iletişimin gerçekleşebileceği tek bir ortak arayüz sağlayarak müşteri ve tedarikçi ilişkilerinizi yönetmenize yardımcı olmak için genişletilmiş tedarik zinciri portallarını kullanır.
  • Abas ERP, EDI'yi anlıyor mu?
    Evet. Abas ERP, tam entegre EDI süreçleri kullanarak müşteriler ve tedarikçilerle iş belgelerini elektronik olarak değiş tokuş etmek için Elektronik Veri Değişimini (EDI) kullanır. Abas'ın EDI işlevi, işlemleri otomatikleştirerek, manuel çalışmayı en aza indirerek ve hata kaynaklarını ortadan kaldırarak sizin için önemli bir rekabet avantajı sunar. EDI'nin yönetimi, EDI veri tabanını gerekli süre boyunca kontrol eden ve sonuçları listeleyen bir izleme aracı olan EDI merkezi aracılığıyla Abas ERP'de basitleştirilmiştir. EDI merkezi bilgi sistemi, EDI alanındaki tüm faaliyetlere genel bir bakış sağlar. Bu izleme aracı, gelen/giden EDI mesajlarının daha iyi görselleştirilmesini sağlar ve sorun gidermeye yardımcı olur.
  • ERP çözümünüz otomotiv firmaları için uygun mu?
    Özellikle otomotiv ve yan sanayi ve perakende ticareti için iş ortakları ile iletişimi destekleyecek fonksiyonlar hayati önem taşımaktadır. Abas, elektronik iletişimin (EDI) ötesinde, yüksek performanslı lojistiğe sahip her kuruluş için özel işlevler de sağlar. Orta ölçekli otomotiv tedarikçileri için Abas çözümü, şirketinizi karmaşık bir tedarik zincirinin yönetiminde destekler ve tedarikçiler/alt yükleniciler ve otomotiv üreticileri arasında mutabık kalınan lojistik süreçleri koordine eder. Otomotiv ve yan sanayilerdeki tüm ilgili ve tipik süreçler - genel sipariş yönetimi, tahmini teslimat ve JIT teslimat çizelgeleri, kümülatif miktar yönetimi, yükleme ekipmanı ve iade edilebilir ambalaj yönetimi ve lot ve seri numarası yönetimi - yalın ve verimli olacak şekilde eşleştirilmiştir.
  • Otomotiv şirketleri neden Abas ERP kullanıyor?
    Otomotiv şirketlerinin Abas ERP'ye güvenmelerinin birçok nedeni var. Diğer şeylerin yanı sıra, Global Uygulama Yöntemi, kısa uygulama süresi ve sistemin esnekliği Abas ERP'nin lehinedir. Ayrıca Abas ERP, otomotiv yan sanayi için konteyner yönetimi ve nakliye planlaması gibi sektöre özel işlevler sunar. Nakliye planlaması, lojistik süreçleri nakliye ortamıyla uyumlu hale getirir. Daha kısa depolama süreleri sayesinde zamandan ve paradan tasarruf edebilirsiniz. Verimli sevkiyat planlaması, müşterilere teslimat sürelerini de iyileştirir. Abas ERP, malzeme akışlarını düzenlemek, maliyetleri azaltmak ve tedarik kalitesini artırmak için konteyner yönetimi / ambalaj malzemeleri yönetimi işlevini kullanır. Abas ERP ambalaj malzemesi yönetiminin modüler yapısı sayesinde, karmaşık ambalaj malzemesi yapılarını otomotiv üreticisi yönetmeliklerine göre yönetebilirsiniz.
  • Bir otomotiv şirketinin tipik gereksinimleri nelerdir?
    Bir otomotiv şirketinin tipik gereksinimleri, Elektronik Veri Değişimi (EDI), müşteriler ve tedarikçilerle yerel olarak sisteme entegrasyon ve gelen ve giden EDI mesajlarının desteklenmesini içerir. Ayrıca, üretim planlamasına ve iş merkezi ve mevcut çalışanlar gibi sınırlı kaynaklarla planlama becerisine ihtiyaç duyarlar. Lot ve seri numarası yönetimi gibi ayrıntılı takip özelliklerine sahip envanter yönetimi genellikle gereklidir. Diğer gereksinimler, gerçek zamanlı ilerleme raporlaması ile üretim yönetimini, üretim durumu için gösterge tablolarını ve satın alma, üretim, nakliye ve ISO yeteneği ile entegre kalite yönetimini içerir. Sevkiyat ve paketleme planlama, tarama ve etiketleme yetenekleri de genellikle gereklidir.
  • Abas ERP hangi otomotiv süreçlerini destekliyor?
    Abas ERP mühendislik, tedarik, EDI, satış ve üretim otomotiv süreçlerini destekler.
bottom of page