REKABET AVANTAJINIZ
Abas ERP Mobil Çözümler
Öne Çıkan Özellikleri
Mobil cihazlarda kullanıma yönelik uygulamalarımızla - kurum içinde veya hareket halindeyken - kendinizi belgelerden kurtarırsınız. Önemli ve güncel bilgiler doğrudan elinizin altındadır ve çevrimdışı özelliği (uygulama alanına bağlı olarak) birçok fayda sağlar. Öne çıkanlara göz atın ve kendiniz karar verin.
Üretim veri toplama (PDC)
Depo yönetimi
CRM ve Servis
Mobil cihazlarda kağıtsız ve verimli PDC için atölye çözümü
Depoda daha fazla hız, güvenlik ve şeffaflık için depo tarayıcı çözümü
Harici satış ve müşteri hizmetleri için mobil ve çevrimdışı özellikli uygulamalar
Mobil uygulamalarla dijitalleşme
Basit, sezgisel kullanım ve doğrudan etkileşim
ABAS ERP MOBİL ÇÖZÜMLER
Abas ERP Mobil Çözümler: Detaylar
Mobil cihazlarda üretim verisi toplama (PDC)
Firmanız için kağıtsız üretimin yolunu açın. Entegre Atölye çözümümüz, çalışanlarınızı bir makinede gerçekleştirilmesi gereken tüm işlemlerde destekler: Çalışanlarınıza, kullanımı kolay bir mobil terminal aracılığıyla yaklaşan iş adımları ve iş listesi hakkında bilgi verilir. Aynı zamanda sipariş, malzeme ve makine verileriyle ilgili tamamlama onayı bilgilerini gerçek zamanlı olarak kaydedin. Otomatik olarak oluşturulan PDC verilerine dayanarak, üretim kontrolü, gerekli acil önlemleri erken bir aşamada başlatmak ve sonraki üretim planlamasında yeni durumları hesaba katmak için sürekli olarak en son bilgileri alır.
Mobil depo yönetimi için tarayıcı çözümü
Abas ERP Warehouse tarayıcı çözümü sayesinde malzeme girişleri, stok düzeltmeleri, stok sayımı, konteyner yönetimi veya sevkiyat toplama gibi zaman alan süreçler daha kolay, daha verimli ve hataya daha az açık hale getirilebilir. Artık verileri elle girmenize gerek yok, ancak hareket halindeyken gerçek zamanlı olarak barkodları tarayabilirsiniz. Uygulama bir web tarayıcısında çalışır, donanımdan bağımsızdır ve eğitim almadan depo çalışanlarınız tarafından sezgisel olarak çalıştırılabilir. Kayıt sırasında otomatik uygunluk kontrolü, çalışmayı kolaylaştırır ve veri kalitesini iyileştirir.
Abas Mobil Çözümler, nerede olursanız olun temel bilgileri "parmaklarınızın ucunda" sunar.
CRM ve Servis - Müşterilerinizin olduğu yer
Hareket halindeyken irtibatlar, gelirler, görevler veya ödenmemiş faturalar gibi müşteri/satış verilerine erişmek ve müşteri ziyaretlerinden sonra notlar oluşturmak için, satış departmanınız için mobil uygulamamız (Mobil CRM Şablonu) mevcuttur. Mühendisleriniz, yerinde bakım ve servis çağrıları sırasında randevular, servis siparişleri ve müşteri cihazları hakkındaki bilgilere rahatça erişmek için mobil çözümümüzü (Mobil Saha Servis Şablonu) kullanabilir. Şablonlar çevrim dışı kullanılabilir ve internet bağlantısı olmadan çalışabilir. Modern Xamarin teknolojisine dayanan bu uygulamalar iOS, Android ve Windows 10 üzerinde çalışabilir.
Mobilite modern çalışma hayatının vazgeçilmez bir parçasıdır. Çalışanlara akıllı telefonlar ve tabletler sunarak şirketler mobil ERP uygulamalarının potansiyelini artarak kullanmaktalar. Satış, servis, satınalma veya malzeme yönetimi olsun: Abas, artan sayıda uygulamaları sayesinde mobil cihazlarda ilgili işlemleri gerçekleştirmenize olanak tanır. Çalışanlarınız artık ofise ve çalışma masalarına bağlı kalmak zorunda olmadan herhangi bir yerde ve her zaman çalışabilir.
Abas sizi mobil yapar
Abas "Mobil Satış" uygulaması ile satış ekibiniz, satış toplantıları sırasında müşterilerin dosyaları veya potansiyel müşteriler gibi tüm CRM verilerine erişebilir. Saha servisindeki servis çalışanları, randevularını kontrol etmek, teşhis verilerini ve siparişlerini tabletlerine kaydetmek ve gerekli yedek parçaları anında sipariş etmek için "Mobil Servis" uygulamasını kullanabilir.
Kağıt peşinde koşmaya elveda
Avantajları gayet açıktır: Zaman alan manuel veri girişi en aza indirilir, önemli veriler her zaman kullanılabilir ve hareket halindeyken bile işlemler kontrol edilebilir. Mobil ERP uygulamaları, çalışanlarınızı sıkıcı çalışma adımlarından kurtarır, fazlalıkları ve hataları önler, süreçleri hızlandırır ve böylece genel verimliliği artırır.
Mobil uygulamalar Abas ERP sistemi ile sürekli olarak senkronize edilir, böylece tüm çalışanlar tüm görev ve süreçlerin durumunu - şirket genelinde, dünya çapında ve gerçek zamanlı olarak görebilir.
Fonksiyonlar
Şirketler mobil uygulamalardan nasıl yararlanır?
Çalışma ve anketlerde, BT görevlileri, mobil cihazların işletme için, hatta KOBİ'lerde kullanılması için artan önemini vurgulamaktadır. Bu yalnızca telefon ve e-posta yoluyla iletişim veya takvim senkronizasyonu için değil, aynı zamanda şirket yazılımındaki tüm verilere mobil erişim için de geçerlidir. Buna göre, havaalanı veya trende, ev veya müşterinin lokasyonunda mobil çalışmayı sağlamak için yenilikçi teknolojiler ve uygulamalar sunan CRM ve ERP sistemlerine olan ilgi artmaktadır. Ancak mobil uygulamalar, müşteri bilgilerini veya KPI'ları uzaktan çağırmaktan çok daha fazlasını yapabilir; modern çözümler, akıllı telefonlar, tabletler veya tarayıcı çözümleri yoluyla süreçlerin tam kontrolünü sağlar.
Satış, satınalma, depolama, saha servisi veya yönetim olsun mobil ERP uygulamaları pek çok kurumsal bölüme avantajlar sunar. Bilgi daha hızlı akar ve tüm veriler sürekli senkronize edilir ve yerden bağımsız ve gerçek zamanlı olarak ERP sistemi boyunca kullanılabilir. Süreçler optimize edilir, yinelenen veri girişleri yoktur ve bu sayede veritabanının genel kalitesi artar. Çalışanlar da, çalışmalarını daha hızlı, daha kolay ve daha az stresle gerçekleştirebilirler.
Mobil Satış, satış fırsatlarını arttırır ve satış döngülerini azaltır. Müşteriler ve potansiyel müşterilerle ilgili tüm bilgiler, ister müşteri yerinde olsun, isterse bir fuar salonunda olsun, her zaman mevcuttur. Sorgulara yanıt verme süresi daha hızlıdır – bu, müşterilerin her zamankinden daha fazla talepkar olduğu zamanlarda önemli bir satış kriteridir.
Mobil Servis, saha servis çalışanlarını desteklemekte ve müşteri memnuniyetini artırmaya yardımcı olmaktadır. Müşteri verileri, randevular ve servis geçmişi, malzeme planlaması ve uygulama zamanı gibi bilgiler, mobil uygulamalarla kolayca yönetilebilir.
Mobil Depo, mal giriş kontrolünden, toplama ve envantere kadar depodaki tüm işlemleri destekler. Mobil çözümler, süreçlerin otomatik olarak ve dolayısıyla daha güvenilir, daha şeffaf ve daha az hata ile uygulanmasını sağlar. Fazla stoklar ve aksama süreleri azalır.
Mobile Shop Floor uygulamaları ile, personel zaman kayıt ve üretimden veri toplama sistemlerinden gelen veriler doğrudan ayrıntılı çizelgelere akar ve böylece üretim süreçlerini optimize eder.
Etkili bir mobil strateji için, şirket içindeki uygun kullanım alanlarını analiz etmek ve mobil çözümleri mevcut ERP sistemine sorunsuz bir şekilde entegre etmek önemlidir. Çalışanlar arasında maksimum oranda kabul görmesini sağlamak için kullanıcı dostu ve kullanıcı deneyimi tasarımı da çok önemli bir unsurdur. Gelişmiş mobil uygulamalar, ERP sisteminin alışık olunan işletme konseptini benimser ve ilgili alanlardaki çalışma durumuna esnek bir şekilde uyum sağlar.