Abas ERP ile sorunsuz ve verimli depo yönetimi
Değer zinciri boyunca stoklarınızı yönetin, kontrol edin ve optimize edin.
REKABET AVANTAJINIZ
Abas ERP Malzeme ve Depo Yönetimi
Öne Çıkan Özellikleri
Düşük sermaye taahhüdü ile yüksek teslimat elde etmeye mi çalışıyorsunuz? Abas ERP, sorunsuz operasyon sağlamak için tedarikçiler, müşteriler, üretim ve depolar arasındaki tüm malzeme hareketlerini yönetir ve kontrol eder. Öne çıkanlara göz atın ve kendiniz karar verin.
Depo yönetimi
Malzeme-değer akışı
Mobil
İyi işleyen bir depo için gerekli tüm işlevsellik
Malzeme hareketleri hakkında tam şeffaflık
Depoda daha fazla zaman ve maliyet verimliliği için tarayıcı çözümü
ABAS ERP MALZEME VE DEPO YÖNETİMİ
Abas ERP Malzeme ve Depo Yönetimi: Detaylar
Verimli depo yönetimi
Abas ERP, yalnızca dahili, konsinye ve harici depolar gibi yaygın depo türlerini desteklemekle kalmaz, aynı zamanda depo grupları ve depo konumları yardımıyla depo yapısını esnek bir şekilde haritalandırmanın yollarını da sunar. Stok seviyesi bilgi fonksiyonu kullanılarak mevcut stok seviyeleri ve değerleri görüntülenebilir ve kontrol edilebilir. Plan çizelgemiz ile ayrılmış ve mevcut stoklar hakkında bilgi edinebilir ve bunları kontrol edebilirsiniz. Abas ERP'nin ABC analizi sayesinde stok seviyelerinizi optimize etmek için öneriler alırsınız.
Kesintisiz malzeme ve değer akışları
Tüm malzeme hareketlerini farklı açılardan takip edebilmeniz (örn. depolama yeri, ürün vb.) çok önemlidir. Abas ERP stok günlüğü bunu mümkün kılar. Nereden nereye taşındı? Hangi müşteri siparişinde hangi lot veya seri numarası takıldı? Bu soruların cevaplarını hızlıca bulabilirsiniz. Ayrıca ambalaj malzemesini, kapları ve kap hesaplarını da yönetebilirsiniz. İster önemli tarih ister kalıcı envanter sayımı olsun Abas ERP, genel envanter sayım prosedürlerini destekler ve envanter düzeltmelerini kullanarak envanter sayımı dışında bile herhangi bir zamanda stok seviyelerini güncellemenize olanak tanır.
Abas ERP Malzeme ve Depo Yönetimi, tüm malzeme hareketlerini verimli bir şekilde kontrol eder ve sorunsuz bir operasyon süreci sağlar.
Mobil depo yönetimi için tarayıcı çözümü
Her şeyi elle kaydetmeyi bırakın, mobil çalışın ve gerçek zamanlı olarak tarayın. Abas ERP, mobil depo yönetimi için entegre bir depo tarayıcı çözümü sunar. Bu, zaman alıcı ve personel yoğun depo iş adımlarını daha hızlı ve hataya daha az açık bir şekilde tasarlamanıza olanak tanır. Malzeme girişleri, stok düzeltmeleri, stok sayımı, toplama veya sevkiyat planlaması gibi lojistik süreçler çok daha kolay ve verimlidir. Tarayıcı çözümü bir web tarayıcısında çalışır, donanımdan bağımsızdır ve eğitim gerektirmeden depo çalışanlarınız tarafından sezgisel olarak çalıştırılabilir. Mobil uygulamalar hakkında daha fazlası.
Sipariş miktarlarını planlayın, mal girişlerini izleyin, planlayın, malzemeleri depolayın ve sevkedin: Abas ERP, malzeme akışınızı koordine etmenize yardımcı olur, böylece stok devir hızını arttırabilir ve aynı zamanda sermaye taahhüdünüzü de azaltırken yüksek teslimat garantisi verebilirsiniz. Profesyonel tam zamanında tedarik, deponuzu optimize eder, üretim sürecini düzene sokar, maliyetleri düşürür ve likiditenizi artırır.
Nerede ne olduğunu bilmek
Hammadde, yarımamul, bitmiş ürün, fason malzemesi, yardımcı malzemeler ve işletme malzemeleri veya yedek parçalar: Abas ile, depo yönetimi çocuk oyuncağı. Depo yapınız nasıl olursa olsun, birkaç ambar veya lokasyonda olsanız bile, depoya ait anahtar değerleri (KPI) anlık olarak izleyebilirsiniz. Toplama, sevkiyat planlaması, konteyner yönetimi ve envanter, şeffaf ve verimli bir şekilde işlenir ve FIFO, LIFO vb. gibi ortak toplama stratejileri ihtiyaçlarınıza göre uyarlanabilir. Parti ve lot yönetimi, uluslararası sertifikasyon standartlarının kalite gereksinimlerini desteklerken, tüm lojistik zinciri boyunca parti-lot kaynağı ve parti-lot kullanımı hakkında tüm bilgileri sorunsuz ve doğru bir şekilde belgelemektedir. Dolayısıyla garanti veya güvence durumlarında izlenebilirliği sağlayabilirsiniz.
Termin tarihlerine uyum ile gelen müşteri memnuniyeti
Sadece iyi işleyen bir malzeme ihtiyaç planlaması (MRP), gerekli malzemenin, doğru zamanda, gereken miktarda ve kalitede bulunabileceğini garanti eder. Malzeme planlaması, satınalma, satış ve üretim arasında mükemmel etkileşim ile otomatik olarak sipariş ve üretim önerileri oluşturur, teslim tarihlerine uyumluluğu kontrol eder ve sapmalara zamanında tepki verir.
Dijitalleşme ile malzeme yönetimine gelen talepler
Modern işletmelerde, malzeme yönetimi, operasyonlar için gereken malzemelerin zamanında tedarik edilmesini, sağlanmasını ve stoklanmasını sağlamaktan çok daha fazlasını ifade eder. Gerçekte, malzeme planlama ve lojistik, değer yaratmada da rol oynamaktadır. Önemli hedefler, depodaki sermaye taahhüdünün minimize edilmesi, kalite güvencesi, tedarik maliyetlerinde azalma, yüksek teslimat uygunluğu ve teslimat esnekliği konularını içermektedir. Görünüşte birbiriyle çelişen bu hedefler (minimum stokla teslimat için maksimum hazırlıklı olma), modern malzeme yönetimi için önemli bir zorluk teşkil etmektedir. Akıllı fabrika kavramı da "özelleştirilmiş seri üretim" sözü ile önümüzdeki yıllarda malzeme yönetimini önemli ölçüde değiştirecektir.
Bu arada, tüm sanayileşmiş ülkelerdeki nakliye lojistiği, sevkiyatların çok hızlı bir şekilde alındığı ölçüde optimize edilmiştir. Bu, ürünlerin giderek küçük miktarlarda ve gittikçe daha kısa sürede tedarik edildiği anlamına gelir - "tam zamanında" ise buradaki anahtar kelimedir. Lakin, bu kavram yalnızca, satınalma, üretim ve satış gibi ilgili tüm bölümlerin malzeme yönetimi ile yakından bağlantılı olması halinde çalışabilir. Sonuçta, malın irsaliyeyle kabulü yapılmadan önce önemli bir gecikme varsa veya kalite güvence onayı sizi bekletirse, bir kusur fark edilmez veya çok geç fark edilir de üretim ertelenirse gerekli malzemeleri o kadar hızlı teslim etmenin ne faydası vardır? Profesyonel bir ERP sistemi olmadan, bu çözülmesi neredeyse imkansız olan bir sorundur.
Yakın gelecekte verimli malzeme yönetimi dijitalleşme olmadan başarısız olacak ve "mobil depo" kavramı da standart haline gelecektir. Mobil cihazların kullanımı, depo işlemlerini fark edilir biçimde hızlandırır ve deponun her zaman tam bir görünümünü sunar. Malzeme toplarken katedilen mesafe kısaltılır, toplama hataları en aza indirilir ve depo daha iyi kullanılır. Malzeme hareketleri doğrudan akıllı telefonunuzdan veya tabletinizden başlatılabilir ve kontrol edilebilir. Kağıt listeler ve sıkıcı manuel veri girişi geçmişe ait bir şey haline gelir.
Malzeme ihtiyaç planlaması daima güncel olan merkezi bir veritabanına erişimden yararlanır. Malzeme yönetiminin merkezinde, stok gelişimi, teslimat için hazır olma durumu, kapasite kullanımı ve teslim süresi önemli bir etkiye sahiptir ve dolayısıyla da tedarik zinciri boyunca değer yaratma zincirinin etkinliği üzerinde durulur.
Peki ya dijital dönüşüm?
Geleceğin depolarında, her palet ve her raf mevcut stoğunu bilecek. Geleceğin stok yönetimi, akıllı lojistik özelliklerinden malzeme hareketleri hakkında gerçek zamanlı bilgi alacaktır. Depo çalışanları akıllı veri gözlükleriyle öğeleri seçecek, dronlar acil teslimatları gerçekleştirecek, konteynerler makinelerle iletişim kuracak: Hepsi akla yatkın, çoğu hali hazırda uygulanabilir ve bazıları ise hala sadece bir vizyon. Bu körü görüne herşeyi denemek değildir – ancak, rekabetçi kalabilmek için, orta ölçekli şirketlerin güncel kalmaları ve hangi teknolojilerin kendi iş modelleri için mantıklı olduğu konusunda hızlı stratejik kararlar vermeleri gerekir.